KOZMETIKA MONNA: Jesensko/zimske novosti

sobota, december 02, 2017
 Naravna in ročno narejena kozmetika Monna je na spletnih poličkah že več kot pol leta. Kot večina znamk, je tudi Monna jesen pričela z novimi izdelki. Seveda so vsi zelo dišeči in unikatni.



Več objav o kozmetiki Monna:

Poleg izdelkov, ki sem jih že preizkusila (naravna in glicerinska mila, pilingi in maske za telo, ter karite kreme), je sedaj še večja izbira:



DNEVNA IN NOČNA KREMA ZA OBRAZ

Dnevna in nočna krema za obraz vsebujeta eterična olja, laneno in jojobino olje, BHA in vitamin E. Primerni sta za normalno do suho kožo in sta brez parabenov, sintetičnih dišav, silikonov, ptalatov in nista testirani na živalih.


Kremi sta mojo suho/normalno kožo lepo navlažili in nahranili. Preizkušala sem ju dober mesec, a sem opazila povečano prisotnost mozoljev in rdečih pikic. Meni zelo malo krem res odgovarja, zato še ne pomeni, da kremici ne bosta tebi odlični.


MASKA ZA OBRAZ IZ MARLIČNIH JEDRC

Maska iz mareličnih jedrc je lahko hkrati tudi piling za obraz. Primerna je za vse tipe kož, kožo čisti in neguje.


Sestavine: Vitamin E (antioksidant, ki se s staranjem kože in zunanjimi vplivi), marelična jedrca (delujejo protivnetno).


Meni je zelo všeč, da lahko masko pustim delovati 3 minute in potem male delce vmasiram v kožo in si naredim še piling. Torej maska je 2 v 1, poleg tega pa tudi zelo hitro deluje (ne rabim čakati 15 minut, ampak samo 3). Vonj je zelo nevpadljiv, tekstura pa je kremasta.


NARAVNA KREMA ZA ROKE Z OGNJIČEM (CALENDULO)

Naravna krema za roke je obogatena z ognjičevim ekstraktom, multi-vitamini, antioksidanti in z rastlinskimi masli/olji, ki kožo hranijo in vlažijo. V teh zimskih mesecih je uporaba kreme nujna (vsaj pri meni).


Sestavine: vitamin E, ekstrakt ognjiča (deluje protivnetno, antiseptično, antibakterijsko, zdravi rane n ureznine), olje mareličnih jedrc, eterično olje vanilije in eterično olje sivke

KARITE KREMA ZA TELO: LIMONA

V prejšnji objavi sem pisala o karite kremi z jasminom (preberi), zdaj pa je na police prišla karite krema z limono. Vonj po jasminu je bil meni premočen, limonin pa mi je zelo všeč.



Sestavine: Karitejevo maslo (vlaži in neguje kožo, pomaga pri brazgotinah, izpuščajih in strijah), aloe vera (vlaži in pomirja), vitamin A (zmanuje nastanek por in preprečuje nastanek aken) in  vitamin E.

PILING ZA TELO S SOLJO: POLETJE (ni novost)

Piling s soljo iz mrtvega morja odstrani odmrle celice iz kože in jo zgladi. Vonj po papaji in guavi pa te popelje v tropske kraje.


Sestavine: sol iz Mrtvega morja (ima več mineralov, kot običajna sol), vitamin E  (izboljšuje elastičnost kože), jojobino olje (kožo varuje pred zunanjimi dejavniki), sladko mandljevo olje (velika vsebnost vitaminov, kožo pomirja jo ščiti in mehča), sojino olje, olje iz semen grozdnih pečk (obnavlja kožo in se vanjo hitro vpija ima protivnetno in regenerativno sposobnost), olje pšeničnih kalčkov (kožo navlaži in nahrani), olje mareličnih jedrc (za občutljivo kožo), eterično olje.


Piling je sestavljen iz dveh komponent: soli (na dnu) in olja (na vrhu), ki ju pred nanosom zmešam. Ker je piling zelo oljnat, pusti na koži masten občutek, ki pa ga operem z gelom za tuširanje. Zelo sta mi všeč vonj in pa svilnat občutek na koži.


Seveda pa nisem mogla mimo čudovitih naravnih mil. 

Naravno glicerinsko milo limona in limonska trava.
Se mi pa zdi, da so vsi izdelki lahko čudovita darila za praznike. 

Se strinjaš?

Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.