OVALNI ˝ARTIS˝ ČOPIČI

sobota, september 03, 2016
˝Oval brushes˝ ali ovalni čopiči so letos postali zelo moderni. Zelo luksuzna znamka Artis je prva začela z izdelavo teh čopičev. Cena je za moje mnenje zelo visoka, zato sem si jaz kupila duplikat. Te zanima kako in za kaj se te čopiče uporablja? Zakaj je ta trend obnorel svet? Preberi v objavi.


Letos so ovalni čopiči obnoreli svet, predvsem makeup navdušence. Cene originalov se gibljejo od 35$ za posamezen čopič in do 400$ za set 10ih. Narejeni so iz posebnih ščetin ˝CosmeFiber¨ in en čopič vsebuje 3x-10x več ščetin kot navadni. Največji ima več kot 250 000 ščetin, kar mu daje možnost odličnega zabrisovanja. Te posebne ščetine ne vpijajo izdelkov in vzdržujejo stalno obliko. Vsi Artis čopiči so crulty-free imajo zelo moderno obliko. Imajo tudi različne linije in oblike, kje se spreminjajo samo ročaji.

Vir: http://lovenaheeda.blogspot.si/2016/03/artis-makeup-brushes-elite-collection.html
Vir: http://mybrushbetty.com/hall-of-fame-artis/
Jaz sem čopiče kupila preko Aliexpressa, saj mi je cena originalnih zelo previsoka. Izbrala sem si 10 čopičev v črni in rose gold barvi. Imajo tudi druge možne kombinacije, vendar je meni ta najbolj všeč. Za cel set sem odštela 15,36€ in z njimi sem zelo zadovoljna. Preden sem jih kupila sem prebrala vse informacije in mnenja kupcev. Iz Kitajske so prišli do mojega nabiralnika v treh tednih, kar je zelo hitro.


Če ne maraš tako dolgega čakanja, so včeraj na Ličila.si prispeli podobni čopiči znamke Makeup Revolution.

Čopiči so za tako ceno zelo dobre kvalitete. Ročaj je črne barve, glava pa je čudovite rose gold barve z ˝mirror˝ odsevom. Ščetine so ekstremno mehke in goste, barva pa se preliva iz temne v svetlo rjavo.  V setu 10ih čopičev jih je 5 večjih in ovalnih, trije so bolj podolgovati in dva okrogla. Okrogla čopiča naj bi bila različne velikosti, vendar so mi poslali enaka. Sem bila malo skeptična, kaj bom dobila za tako malo ceno, vendar sem z nakupom zelo zadovoljna.



Edina stvar, ki me moti je čiščenje. Ker so čopiči tako gosti, je potrebno zelo dolgo spiranje z vodo, saj šampon kar noče iz ščetin. Potem pa pride sušenje, ki je še bolj dolgotrajno kot čiščenje. Jaz sem pustila čopiče, da se sušijo čez noč in ta največji so bili še zjutraj malo mokri. Jaz sem bila pripravljena na mučenje pri čiščenju, saj sem vedela da so čopiči zelo gosti. Ko sem jih čistila sem opazila, da je rose gold del čopiča majo bolj majav in ne najboljše kvalitete, vendar se pri nanosu nič ne maje.

Dovolj je kritiziranja, čas je da ti povem kaj je pri teh čopičih super. Tako lepega nanosa pudra nisem imela niti z gobico. Nanos je čisto enakomeren in čopič ne ˝poje˝ veliko izdelka. Jaz sem jih uporabljala za tekoče izdelke in izdelke v kamnu/prahu. Besede sploh ne morejo opisati tega čudovitega nanosa izdelkov. Če vzameš pravilno velikost čopiča je nanos tudi hiter. Samo potegneš  čopič čez obraz in si konec. Korektor je bil zabrisan profesionalno, tudi senčila za oči sem nanašala z najmanjšimi čopiči in sem zadovoljna. Res sem bila presenečena nad kvaliteto in nanosom.


Z največjim čopičem sem nanesla tekočo podlago. Iztisnila sem jo kar na čopič in natapkala po obrazu. Z potegi sem raznesla puder čez cel obraz.

L´Oreal Infallible 24H-Matte Foundation (11 Vanilla)
Za korektor sem uporabila četrti čopič po vrsti, ki je prave velikosti za zabrisovanje korektorja.

Catrice Liquid Camouflage Concealer (010 Porcellain)
Za ˝baking˝ sem uporabila brezbarven puder v prahu in ga nanesla z tretjim čopičem po vrsti.

Catrice LE Networks Mattifying Losse Powder
Za cel obraz sem uporabila puder v kamnu in drugi največji čopič. Nanos pudrov v kamnu in prahu je s temi čopiči zelo enakomeren in ne izgleda, kot da imaš na obrazu ˝torto˝.

Dermacol Compact Powder 01
Za senčenje nosa sem uporabila srednjega od podolgovatih in ožjih čopičev, ter senčilo v paleti.

Catrice Sculpting Powder Palette
Najmanjšega podolgovatega sem uporabila za obrvi, vendar imam pretanke in je čopič prevelik. Za tiste, ki imate obliko obrvi pravilno in ne rabite velike korekcije, je ta čopič pravi za nanos senčila. Jaz rabim veliko korekcije in imam zato rajši bolj precizen čopič.

Essence Brow Stylist (Blonde)
Za nanos senčil za oči sem uporabila oba okrogla čopiča. Z prvim sem nanesla svetlo rjavo senco na rob očesne kosti in jo z mešanjem barv temnila. Z drugim čopičem sem nanesla svetlejšo barvo na 2/3 očesa. Barve se res lepo zabrišejo in nanašajo, vendar imam za oči rajši navadne čopiče.

Makeup Revolution Fortune Favours The Brave Palette

Na koncu sem z najmanjšim ovalnim čopičem nanesla še ˝highlighter˝ na lično kost, na nos in nad zgornjo ustnico.

Makeup Revoution Blushing Hearts (Iced Hearts)
Na ličenje sem uporabila 9 čopičev, ostal mi je največji podolgovat, ki je primeren za senčenje obraza z kremnimi senčili.


Če bi imela možnost izbiranja, katere čopiče bi izbrala? Sigurno bi izbrala vseh 5 ovalnih in srednjega podolgovatega za senčenje nosu. Ostali štirje so ok, vendar imam rajši navadne čopiče.



Na sliki sem uporabila rdečilo in bronzer z navadnimi čopiči, maskaro in šminko. Ostalo je vse narejeno s temi čopiči.


Kupila sem jih tukaj na znižanju, zdaj so malo dražji.. Če ne maraš čakanja iz Kitajske, si poglej čopiče na Ličila.si.


4 komentarji:

  1. Kako si luškana! <3

    Ja, jaz sem naročila tega za concealer in mi je kar carski :)

    Nevem pa če bi jih uporabljala za vse namene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala 😍
      Jaz vsak dan uporabljam 3 (za tekoči puder, korektor in puder v prahu), ostali so razstavljeni na mizi. Ne zamenjam jih za nobeno gobico ali čopič. 😊

      Izbriši
  2. Lepotička! Me zelo mikajo ti čopiči, ampak so kar dragi, če jih ne naročiš s Kitajske. Bi pa najbrž kakšnega za korektor in puder kupila. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja pri nas so kar dragi. Jaz ti priporočam tele iz Aliexpressa ker so res super. Jaz sem jih kupila samo za postavit na mizo, ampak so se izkazali za odlične. Pri drugih prodajalcih jih lahko kupiš tudi posebej ali pa samo 5. 😄

      Izbriši

Zagotavlja Blogger.