PAESE KOZMETIKA

sreda, junij 21, 2017
Nekaj novega na slovenskem trgu za vse ljubiteljice ličenja. Paese kozmetika obljublja visoko kakovost, široko izbiro izdelkov in atraktivno pakiranje. Pa je to res?? Mene so izdelki prijetno presenetili in sigurno sem med njimi našla nekaj top favoritov.


Paese kozmetiko uporabljajo že v več kot 11ih državah po svetu. Prodajajo jo v Rusiji, Nemčiji, Španiji, Iranu, na Švedskem, Finskem, v Turčiji, Ukrajini, Franciji, Italiji, v Egiptu in zdaj tudi v Sloveniji.  Prvotno pa prihaja iz Poljske.

Na spletni strani Paese cosmetics (klik!) imajo na izbiro veliko ličil, izdelkov za nohte in izdelke za nego kože.

Jaz sem imela možnost preizkusiti 2 ˝full size˝ izdelka in 5 testerjev.


SILKY MATTE TEKOČA ŠMINKA

Mat tekoča šminka je res odlična. Tekstura je lahka in ne izsuši ustnic, pigmentacija je zelo enakomerna in obstojnost je super. Jaz si šminko po jedi vedno popravim, tako da ne vem koliko časa zdrži na ustnicah.


Imam v odtenku 705, ki je temno vijolične barve. Meni osebno je barva bolj jesenska in je poleti nebom veliko uporabljala, zato pa bom jeseni in pozimi vse nadoknadila. Zdi se mi da šminka ni popolnoma mat, kar mene sploh ne moti. Všeč mi je lahek občutek na ustnicah in da mi ustnic ne ˝zateguje˝. Formula ni ˝kiss proof in se ne posuši na ustnicah.


Pakiranje mi je zelo všeč, saj je preprosto in odtenek se vidi čez prozorno plastiko. Pakiranje je klasično (v dobrem pomenu), minimalistično in učinkovito. Vonj je mi zdi malo ˝plastičen˝, vendar po nanosu hitro izgine.

MATIRNI PUDER

Pri temu izdelku mi je zelo všeč, da na koži ne izgleda umetno in da ne poudari suhih predelov. Ker ni transparenten, obrazu doda ravno prav barve, ki mi je v odtenku 1A pisan na kožo. Čeprav je primeren za normalno, mešano in mastno kožo, je na moji suhi izgledal odlično.


Pakiranje je v elegantni črni barvi in zelo minimalistično. Ogledalo je samo še en plus, priloženo gobico pa sem kar se da hitro zabrisala v koš, saj je nanos pudra lepši z velikim čopičem.


TESTERJI

Matirajoča make-up baza me je navdušila. Naredila je res gladko kožo in skrila vse nepravilnosti. Občutek na koži je bil zelo mehek in ˝silikonski˝, kar je meni zelo všeč. Make-up je bil dolgo obstojen in nisem imela nobenih nevšečnosti (včasih se baza svaljka ali pa podlaga začne kar razpadati). Od vseh testerjev bi ta izdelek kupila v normalni velikosti.


Long Cover Fluid je primeren za suho, normalno in občutljivo kožo. Podlaga je lepo prekrila moje nepravilnosti in najsvetlejši odtenek je bil odličen zame. Ima zelo kremno teksturo in enakomeren nanos. Odlično je izgledal čez Paese primer in pa tudi čez kakšnega drugega. Nisem imela nobenih težav čez dan in obstojnost je kar solidna.


Lush Satin puder je preizkušala prijateljica Neja, saj je bil zame odtenek pretemen. Primeren naj bi bil za suho, utrujeno in dehidrirano kož. Neja ima suho kožo in puder ji je zelo odgovarjal.  Navdušila jo je obstojnost, saj sva bili cel dan skupaj in puder je ostal enak. Pravi, da je prekrivnost srednja in da formula ni oksidirala. Odtenek 31 je bil odličen zanjo in finiš pa je satenast.


Ostala dva testerja: Lifting puder in Double skin mat puder pa sta bila žal za obe pretemna, tako da jih nisem uporabila.

Še enkrat hvala kozmetiki Paese, da so mi poslali izdelke, ki sem jih z največjim veseljem preizkušala.


Všeč mi je minimalistično pakiranje, raznovrstnost odtenkov in tudi kvaliteta izdelkov. Najbolj sta izstopala 2 izdelka: Silky Matt šminka in pa matirajoča make-up baza. Sigurno ti oba močno priporočam, ostali me pa tudi niso razočarali.



Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.