CLAY RITUAL: RAZVAJANJE S SLOVENSKO GLINO

petek, junij 30, 2017
Zadnje čase za obraz in telo uporabljam samo naravno slovensko kozmetiko. Če si želiš malo razvajanja je Clay ritual odlična izbira. Podjetje Glina.si vodi zelo prisrčna Tina Avguštin, ki je naredila novo in zelo dobro linijo Clay Ritual. Vsi izdelki so iz sive gline, ki se suši na Komendskem soncu.


Mene je očaralo pakiranje z čudovitimi motivi punčk in vse je tako minimalistično, ampak zelo prikupno. Vsak izdelek ima drugačen motiv in v drugačnih barvah. Meni najljubša punčka je na maski za obraz (ker je roza, seveda) in na šamponu (ker ima čudovito ˝frizuro˝). Vse se zelo higienično zapre in ni nobenega packanja.


Vse izdelke lahko kupiš v spletni trgovini Clay Ritual (klik!) ali pa na Ličila.si (klik!).

Tina mi je poslala 3 izdelke v preizkus (Clay ritual deodorant in šampon, ter Glina.si glineno ploščico 1001 noč), ostale izdelke sem kupila sama. Seveda sem za vse poslane stvari zelo hvaležna.


DEODORANTNA KREMA
Deodorantna krema je zelo zanimiv izdelek, v katerega sem malo dvomila (priznam). Vendno sem uporabljala ˝nenaravne˝ deodorante, ki so mi zelo odgovarjali in nikoli nisem pomislila, da bi lahko naraven deodorant preprečil potenje. Jaz sem zelo presenečena in ga redno uporabljam.


Seveda izdelek ne vsebuje nobenih umetnih in škodljivih snovi, ampak kožo vseeno pusti čisto, svežo in nežno. Vsebuje čisto sivo glino, naravni eterični olji limonske trave in evkalipta, ter karitejevo maslo. Zaradi limonske trave in evkalipta deodorant božansko diši in ta vonj pusti tudi na telesu čez dan.


Men vsemi temi plusi sem našla en majhen minus: in to je nanašanje produkta. Deodorant je lepo mazljiv, ampak jaz sem navajena na deote v stiku, ki jih samo namažeš in greš. No pri temu je to drugače: iz pakiranja moraš najprej z prstom vzeti za grozd veliko količino (in če imaš dolge nohte je to problem, ker gre vse za noht), potem med prsti produkt malo stopiš in naneseš pod pazduhe. In kaj mi tukaj ni všeč? Da moraš vedno imeti zraven vodo, da si roke umiješ! Če si na poti in nimaš v bližini vode je to mali problem, seveda lahko roke samo obrišeš, ampak potem ti na prstih ostane tak masten občutek. Pri Glina.si imajo deodorant tudi v tablici in ne v lončku (Fresh 2 (klik!)), ki ga je verjetno lažje uporabljati.


Deo lepo diši in je učinkovit, zato mu lahko malo pogledam čez prste, pri nanašanju na kožo.

MINERALNA ČISTLNA GLINENA MASKA
Jaz še nikoli nisem uporabljala maske, ki pride kot prah in se zmeša z vodo. Ideja se mi zdi zelo zanimiva in unikatna. Maska kožo temeljito očisti, odstrani odmrle celice in čisti pore (vse se sliši odlično in tudi je!). Super je tudi to, da je primerna za vse tipe kože in je brez barvil, ter dodatkov.


Vsebuje samo prečščeno fino mleto glino in nič drugega. Nima nobenega vonja in konzervansov.
Navodila za uporabo bom uporabila kar iz spletne strani, kjer je opisan postopek za vse tipe kože.



Meni je najlažje, če uporabim 1 žlico gline in 3 žlice vode, ter vse zmešam v pasto. Na obraz jo nanesem s čopičem, da nimam nobene packarije. Ker mi pri umivanju obraza voda teče po rokah (in me to neizmerno živcira, ker imam cele rokave in tla čisto mokra), si glino sperem kar pod tušem, da se izognem celi ˝poplavi˝. Jaz jo uporabljam 2x na mesec, saj je moja koža suha-normalna in mi zelo odgovarja.






TRDI ŠAMPON
Izdelek, ki me je vrgel na rit! Pa ne samo mene tudi babi in dedija (od fanta). Ker je čisto naraven je primeren za vse tipe las. Jaz imam suhe konice in mastno lasišče in imam 3 dni lepe lase (potem pa rabijo ponovno pranje). Babi si lahko umiva lase 2x na teden, kar je odlično (in še frizura izgleda kot, da je iz salona).


Vsebuje glino (očisti lase, nase veže toksine n nečistoče), kokosovo (nahrani in neguje lase) in olivno olje (zadržuje vlago), naravna eterična olja (mete, mandarine in limonske trave-svež in prijeten vonj) in natrijev koko sulfat (biorazgradljiva sestavina iz kokosovega olja-penilec).


Prvo tablico šampona sem dala na polovico (en polovica zame, druga za babi) in imela sem dovolj za mesec in pol (pranja las na 2-3 dni), tako da cela verjetno zadostuje za 3 mesece ali več. Tablico podrgnem po laseh in vmasiram v lasišče, ter sprem z vodo. Moji lasje so lepi in gladki, tudi če ne uporabim balzama ali maske za lase. Še en velik plus je veliko pene!


MAZILO ZA CELULIT
Seveda imam celulit, ki bi se ga rada znebila ampak on se ne da. Več kot očitno mu ustrezajo pogoji na mojih stegnih in tam zvesto ostaja. Vem da samo z mazilom se celulita nebom rešila in da je potrebna telovadba in sprememba prehrane, me je pa vseeno zanimalo kako to izgleda.


Mazilo uporabljam po tuširanju še na mokri koži in ga z krožnimi gibi vmasiran v stegna in zadnjico (v smeri navzgor). Če povem po pravici nisem ravno pridna s tem mazanjem in vedno pozabim. Na koži ostane taka rjavo-zelena sled in masten občutek (kar meni sploh ni všeč), tako da ponavadi vse kar takoj sperem. Kako deluje ne vem, ker se nisem redno mazala (shame on me).


Vonj je zelo nežen in prijeten, tak zeliščni. Poleg gline (ki poskrbi za hitrejšo prekrvavitev in nase veže toksine) mazilo vsebuje rastlinska olja avokada in mandlja (kožo navlažita in nahranita), naravna eterična olja grenivke, geranije in brina (najpogostejše sestavine v anticelulitnih izdelkih) in naravni čebelji vosek (zadržuje vlago in preprečuje zamašitev por).


DETOX 3 V 1
Detoks naravno očisti telo in kožo. Uporablja se kot kopel, piling za telo in obraz, ter maska za stopala (navodila za uporabo so iz spletne strani).




Pakiranje je tukaj drugačno kot pri ostalih izdelkih. Mešanica gline, soli in ostalih sestavin pride v plastični prozorni vrečki, ki se zapre (da ne pride zraven voda). Skupaj z leseno žličko za doziranje je vse zapakirano v papirnato vrečko z prisrčno punčko.


Meni ima zelo premočan vonj, zato ga uporablja babi. Vonj dobi po naravnih eteričnih oljih rožmarina, brina in grenivke (ki meni ne dišijo in so premočnega vonja). Poleg eteričnih olj in gline vsebuje tudi morsko sol iz Priranskih solin (odstrani odmrle celice) in kokosovo olje (kožo navlaži in nahrani).


Men so najbolj navdušili trije izdelki: deodorantna krema, maska za obraz in pa seveda šampon.
Si že preizkusila kakšne glinene izdelke? Jaz ti sigurno priporočam vsaj te tri.


Nad šamponom in deodorantom sem navdušila tudi ˝taščo˝, babi in njihove prijateljice.

Na moji Facebook strani se odvija nagradna igra v kateri lahko dobiš masko za obraz.
Povezava do nagradne igre je tukaj! (klik!)


Sodeluj in mogoče bo nagrada tvoja.

Še enkrat hvala Tini iz Clay Ritual za vso prijaznost in izdelke. Zelo sem vesela, da sem imela možnost sodelovanja z vami.


Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.