L.O.V GLAMUROZNE JESENSKE NOVOSTI

petek, november 03, 2017
Jesen je čas hladnega vremena, vročih napitkov, toplih oblačil in ogromno kozmetičnih novosti. Drogerijska znamka L.O.V ima čudovite izdelke za ličenje s katerimi boš sijala tudi v deževnem in hladnem vremenu.


EXTRAordinary tekoča podlaga je prva novost, ki sem jo preizkusila. Prva stvar, ki sem jo opazila je embalaža. Podlaga se s pritiskom na gumb skozi luknjico iztisne iz embalaže. Dodana je tudi gobica za nanašanje, ki sem jo takoj vrgla stran in uporabila beauty blender.


Poslali so mi odtenek N°25 Sand sophistication, ki je bil zame kar močno zgrešen, ampak sem ga vseeno preizkusila (samo za doma, saj je bil odtenek 3x pretemen). Formula je odlična in zelo lahka, prekrivnost je srednja do vrhunska in moja polt je res izgledala brezhibna. Nikoli si nisem predstavljala, da bi me lahko ta podlaga tako prepričala.

Cena: 15€

THE GLOWrious  paletka za obraz (Rose addiction) z iluminatorjem, osvetljevalcem in bronzerjem. Ker sem ˝sraka˝ in obožujem vse kar je svetleče, mi je zlata embalaža z vzorcem zelo všeč.


Notri se skrivajo trije različni odtenki z različnimi teksturami. Prvi iluminator je zelo nevpadljiv in na koži naredi nežen sijaj. Ne poudari teksture na koži (por, pikic in brazgotin) in sama ga nanesem skoraj čez cel obraz, saj naredi tisti ˝zdrav˝ sijaj. Drugi po vrsti je metalni osvetljevalec, ki je zelo pigmentiran in na moji svetli polti res pride do izraza. Meni je najljubši del paletke in ga uporabljam vsak dan. Paletko bi kupila samo zaradi tega čudovitega osvetljevalca. Na kocu pa je še bleščeč bronzer, ki meni ni po okusu. Obožujem matt bronzerje, zato tega nikoli ne bom uporabljala.


Cena: 15€

EYEvotion paletka senčil za oči (Devoted to Metallics) vsebuje 5 metalnih senčil, ki me niso ravno navdušila. Senčila so dobro pigmentirana, ampak so zelo prašna in se nanašajo skoraj v koščkih. Vedno sem za nanos uporabila navlažen čopič, da mi senčilo ni padalo po obrazu in tudi pigmentacija je bila boljša. Pričakovala sem več metalnega sijaj, ki pa ga žal nimajo. 


Izbira odtenkov mi je bila zelo všeč, sploh rozast, bel in zlat odtenek, ki pa so najbolj ˝koščkasti˝(vidi se na spodnji fotografiji). Tudi obstojnost senčil me ni ravno navdušila, seveda pa je to samo ena izmed treh, ki so prišle na drogerijske poličke.


Svetli odtenki se nanašajo s koščki.
Zelo mi je bila všeč embalaža, ki je nekaj posebnega. Narejena je iz črne mehke gume z vzorcem in valovitim reliefom. Ker je embalaža tako čudovita, sem pričakovala, da me bodo tudi senčila navdušila, pa so me pustila na cedilu.

Cena: 15€

LIPaffair matte šminka v odtenku N°950 Guilty conscience je čudovita. Embalaža je enaka kot pri paleti s senčili (mehka črna guma), ki mi je zelo všeč. 


Odtenek je zelo zanimiv, saj na fotografiji izgleda bolj temno roza (malina barve), na ustnicah pa bolj hladne vijolične barve. Meni se zdi, da mi barva ne pristaja (ali pa se moram počutiti ekstremno drzno, da bi jo nosila). Formula je zelo lahka in nežna, čeprav je matte, ustnic ne izsuši (zame je to velik plus, saj imam čez zimo zelo izsušene ustnice).

Cena: 10€

Vse skupaj sem dobila v zelo veliki torbici za ličila, ki mi vedno pride prav.


Na fotografiji nosim L.O.V tekočo podlago, senčila za oči
(bel, zlat in oba rjava odtenka) in matte šminko.

Ker še nikoli nisem pisala o L.O.V izdelkih, ti bom predstavila še 2 šminki, ki sta v moji kolekciji ličil. Nista iz jesenske kolekcije ampak, sta tako čudoviti, da sta vredni omembe.

LIPaffair matte šminka v odtenku N°540 Isabelles plum je res popolna jesenska šminka. Dobila sem jo eno leto nazaj (in ne vem če je še vedno v prodaji) in res odlična. Embalaža je črna in svetleča (navadna embalaža in normalne linije) odtenek pa je med temno roza in rdečo (barva slive).  Tudi ta je zelo lahka in kremna (tako kot jesenska), pa še barva mi je zelo všeč.


Cena: 10€

FATALEmuse tekoča šminka je prišla na police poleti (in ne vem če je še na voljo) in je popolna tekoča šminka. Na ustnicah se ne posuši (kar me sploh ne moti) in ima zelo kremno in gosto teksturo. Živo rdeč odtenek (N°750 Excessive) mi je pisan na kožo za vse letne čase.  Najbolj mi je všeč občutek na ustnicah, ko jo nosim, saj mi ustnic ne izsuši in zateguje. Verjetno mi je to do sedaj najljubši izdelek L.O.V znamke.


Cena: 9€

 Si že preizkusila katere izdelke znamke L.O.V? 

Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.