L'OCCITANE: Terre de Lumiere L'Eau

torek, november 28, 2017
December je pred vrati in večina že išče darila za družino in prijatelje.
Terre de Lumière L’Eau je kristalno čista in lahkotna dišava, ki je res tisto pravo darilo za vsako žensko.


 Jaz sem dišavo dobila na BBMULJ konferenci in takoj sem vedela, da bo to moja top dišava. Vonj je tako čudovit, da sta mi ga mami in babi skoraj zaplenili. Vse smo si različne, ampak vsem trem je zelo všeč, kar je pokazatelj, da je dišava res primerna za vsako žensko, ne glede na starost.


Je nežna in zelo ženstvena dišava z osvežujočim vonjem cvetlic. Prava asociacija na svežino jutranje zarje, ki te prebudi v soju prvih sončnih žarkov.


Ko nastopi pravi trenutek, svetloba obsije nebo nad Provanso in za bežen trenutek počasti zemljo z milino. Ko se ta svetloba prelevi v dišavo, razkrije svoj nežni ženstveni značaj. V tej dišavi vlada popolno ravnovesje med sijočim srcem v razcvetu, tako nežnim kot cvetni lističi, in edinstveno čutno mehkobo jutranje zarje.


Dišavo lahko najdeš na spletni strani ali pa v prodajalnah. Cena za 50 ml je 59€. 


Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.