NAKUP V SEPHORI (Majorka)

sreda, november 15, 2017
I'm addicted to buying makeup and I'm not rich enough to have this problem.


Vsi vemo, da je makeup moja strast in da ne morem kar mimo trgovine z ličili.

Septembra sem bila s prijatelji na dopustu na Majorki, kjer smo se s puncami odpravile v šoping. Jaz sem že pred odhodom vedela, da sta na otoku dve Sephori, kar mi je dalo še dodatno željo po nakupovanju. Moja lista želja je bila res minimalna, ampak je med našim dopustovanjem je na police prišla Fenty Beauty kolekcija, ki je moj seznam želja samo še povečala.


Lansko leto me je Tim za rojstni dan peljal v Sephoro v Gorico, kjer sem nakupila ogromno stvari. Objava se nahaja tukaj!

FENTY BEAUTY PRO FILT´R FOUNDATION


O tej podlagi sem ravno napisala objavo (klik!).

BENEFIT GIMME BROW IN GOOF PROOF BROW PENCIL

Verjetno sta bila to edina izdelka na mojem seznamu želja. Maskaro sem kupila že lani (to je bil samo ponovni nakup), želela pa sem preizkusiti še črtalo za obrvi. Oboje imam v odtenku 3 in v mini verziji. Maskara je res super (kar sem vedela že od prej), barvica je pa za moje obrvi presvetla.  Še dobro, da nisem kupila velikega izdelka, ker ga sedaj zaradi barve ne uporabljam. Formula barvice mi je sicer všeč, saj je ravno dovolj kremna in trda hkrati. Če bi vzela en odtenek temnejšo, bi bila odlična.





KAT VON D MOTHER OF ALL LIPSTICK DUO

Nikoli nisem imela velike želje po Kat Von D šminkah, ampak ko sem videla mini set s čudovitima odtenkoma, je paket takoj padel v nakupovalno košarico. Set vsebuje Studded Kiss šminko in Everlasting tekočo šminko, obe v odtenku Mother. Zakaj sem kupila šminki v istem odtenku? Ker si včaših želim dolgo obstjno matte šminko, včasih pa bolj udobno navadno šminko. Odtenek je res čudovit (tekoča šminka je mogoče malenkost svetlejša kot navadna) in obe sta postali moji najljubši šminki za jesen. Pakiranje je pa itak čudovito!





NARS RADIANT CREAMY CONCEALER

Na policah sem videlo mini verzijo zelo hvaljenega Nars korektorja in me je res zanimalo če je tako dober, kot vsi pravijo. Vzela sem ga v odtenku Vanilla, ki je zame preveč hladnega-roza podtona. Formula mi je zelo všeč (je zelo lahek, srednje prekriven in kože ne izsuši), ampak me izredno moti barva. Čeprav mi je korektor zelo všeč, dvomim v ponovni nakup.

Vir: https://www.sephora.com

URBAN DECAY PRIMER POTION ORIGINAL

Ko sem bila že pri policah z mini izdelki, sem zagledala še Urban Decay primer za senčila. Vem da ga ogromno Youtuberjev hvali, pa sem se zaradi radovednosti odločila za nakup. Prvo kar sem opazila je, da izredno smrdi. Vonj bi še potrpela, ampak je formula ekstremno mastna. Najprej sem ga doma nanesla na roko in je izgledalo kot da nanašam olje (zelo čudna konsistenca), ker sem bila kar malo šokirana, ga na veke sploh nisem nanesla. Čisto zgrešen nakup! Obljubim, da ga preizkusim in poročam, če sem spremenila mnenje.

Vir: https://www.urbandecay.com

SEPHORA SLEEPING MASK

Kupila sem vse različice nočne maske (z avokadom, algami, lotusom in granatnim jabolkom). Za enkrat sem uporabila samo masko v modrem pakiranju, ki je zelo gelasta in vlažilna. Maska ni nek presežek, ni pa slaba (nekako povprečna).





SEPHORA TISSUE MASK ROSE & PEARL

Slišala sem dobre ocene za papirnate Sephora maske, zato sem si vzela dve, ki sta najbolj primerni za mojo kožo. Nimam nobene ocene, ker jih nisem še preizkusila.



SEPHORA LIP MASK

Moje ustnice so večino časa razpokane in suhe, kar ob nanosu šmink izgleda grozno. Maski sta narejeni iz bio-celuloze (kot material za papirnate maske) in sta v obliki ustnic. Pričakovala sem gelasto masko (kot jo lahko kupiš v Mullerju), ampak tudi papirnata je opravila svoje delo. Ustnice so bile bolj gladke in navlažene, kar je bila naloga maske z vrtnico.



SEPHORA HAIR SLEEPING MASK

Maski za lase sta se mi zdeli zelo zanimivi in nekaj posebnega, zato sem ju kupila. Uporabila sem masko s kokosom, ki me ni preveč navdušila. Priložena kapica me je celo noč žulila za ušesi in seveda sem se zbudila z kapico na drugi strani postelje. Lasje so bili na začetku res mehki in sijoči, ampak enak rezultat dosežem z navadno masko, ki jo nanesem za par minut. Definitivno je zelo zanimiva maska za lase, ampak ni vredna vsega žuljenja in neprijetnosti med spanjem.




SEPHORA HAND MASK

To je bil nakup iz same radovednosti, ampak je nisem uspela preizkusiti. Vedno pozabim na masko za roke, ampak obljublja vidno mehko in navlaženo kožo, primerno za občutljivo kožo. Bom poročala kako se obnese, ko jo preizkusim.

Testerji: Dr. Jart Ceramidin Liquid+Cream
Skinfood Royal Honey Cream
Too Cool For School All-In-One Egg Mellow Cream


KIKO MILANO FALL 2.0

Vem, da Kiko ne spada pod Sephorine znamke, ampak ti vseeno želim pokazati moj nakup.

Ker sem bila že pri nakupovanju ličil, sem se morala ustaviti še v trgovinici Kiko Milano. Seveda sem prvo v trgovini zagledala novo jesensko kolekcijo, ki me je čisto premamila. nisem se mogla odločiti kateri odtenek magnetnega senčila naj kupim, zato sem kupila kar oba. prvi odtenek je temno roza barve z ogromno bleščic (Purple Mind), drugi pa je bolj temno sivo-vijoličen z več barvnimi bleščicami (Over The Taupe-ne znam opisati barve, ker je nekaj posebnega). 

Na dnu kozarčka je magnet, ki drži pigmente na mestu. tudi če senčilo pade po tleh, se zaradi magneta ne razlomi. 

Senčila so nekaj posebnega in nikjer nisem našla dobrih ˝swatchev˝, ker noben fotoaparat ne ujame vseh bleščic (klikni za odtenke: jaz imam prvega in četrtega).

Omamila me je tudi maska za konturo oči. Po resnici povedano sem jo kupila samo zaradi čipkastega vzorca, ki izgleda čudovito. Nisem je še preizkusila.




Vir:
http://mamzellekitkat.over-blog.com/2017/07/la-collection-fall-2.0-de-kiko.html
Te zanima kateri od izdelkov?

Sporoči mi in napisala bom bolj podrobno objavo. 

Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.