CLUSE X NEGIN URA

torek, maj 08, 2018

Nikoli nisem bila velika ljubiteljica ur, so mi zelo lep dodatek, ampak se mi je zdelo, da niso zame. Letos sem prvič gledala in zbirala ure po spletu in zelo všeč so mi bile tiste z ˝mesh˝ paščkom v rose gold barvi. Na spletu sem Cluse znamko in njihove mesh ure, še posebej pa me je očaral set, ki ga je ustvarila vlogerka Negin.


Set vsebuje uro z dvema čudovitima paščkoma, rose gold mesh in pa umazano roza žametnega. Številčnica je bele barve z rose gold črticami in številko 12.

Menjava paščkov je zelo lahka, samo odpnejo se zatiči in nastavijo se novi. Vse seveda piše tudi v navodilih, ki so zaviti v roza ovojnici.




Material je nerjaveče jeklo roza-zlate barve, ter kombinacija žameta in usnja na paščku. Premer številčnice je 33 mm (obstaja tudi večja različica, ampak ni v setu), širina paščka pa 16 mm. Kupljena je bila v poslovalnici Slowatch v Novem mestu za 109€ (ker sem prinesla staro uro sem imela še nekaj popusta).






Celoten izgled je meni čudovit. Pudrasto roza barva škatle z črno notranjostjo, dve ovojnici z navodili in minimalistična ura je prava paša za oči.


Dokler mi Tim ni kupil ure, se sploh nisem zavedala, da jo potrebujem. Zdaj pa brez ure na roki skoraj ne morem.



Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.