L´OCCITANE: Spomladanski vonj češnjevih cvetov


Prebudi svoje čute z razkošjem češnjevih cvetov in nežno razvajaj svoje čute z izdelki Češnjevih cvetov. To pomlad sta na voljo kar dve L´Occitane  kolekciji: Češnjevi cvetovi (stalni izdelki) in Sveži češnjevi cvetovi (omejena izdaja).


ČEŠNJEVI CVETOVI

Za rojstni dan sem dobila celotno kolekcijo stalne linije ¨Cherry Blossom¨, ki je bolj parfumska in močnejšega vonja. Pakiranje je romantične marelične barve s poslikavo cvetlic, na flaški gela za prhanje, mleka za telo in parfuma pa so vtisi cvetja. Kombinacija srebrne in roza-marelične z belim cvetjem je meni čudovito, vonj pa me popelje pod češnjevo drevo.  Cvetne note frezija, šmarnice in seveda češnjevih cvetov, z osnovnimi notami jantarja in maska, bodo prevzeli vaše čute.



SVEŽI ČEŠNJEVI CVETOVI

Mleko za telo in krema za roke omejene linije sta zelo svežega vonja, ki se zelo razlikuje od stalne linije. Pakiranje je v roza-mint kombinaciji s poslikavo in odtisov cvetov, celoten izgled je zelo svež in mladosten. Izgled kolekcije mi je bolj všeč klasičen, sem pa sigurno večja ljubiteljica novega vonja. Svež vonj češnjevih cvetov se prepleta z vonjem belega jasmina, potonike in heliotropa na lesni osnovi.



Sorodne L´Occitane objave:

Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.