THE BODY SHOP: Roots of Strenght krema za obraz


Blogerke redno testiramo ogromno izdelkov za nego kože in imamo kar velika pričakovanja, ki jih je težko doseči. Krema za obraz ne sme biti mastna, ne sme dražiti kože in sigurno se mora dobro odrezati pod ličili. Poleg teh treh stvari pa mora kožo navlažiti in negovati. Učvrstitvena krema Roots of Strenght ti bo zelo všeč, če imaš suho kožo.


Jaz si za testiranje kozmetike rada vzamem čas, saj ni nujno, da bo moj prvi vtis enak vtisu po parih uporabah. Učvrstitveno dnevno kremo testiram od sredine februarja in moram reči, da mi je zelo všeč. Ne bom trdila, da je moja koža kaj bolj napeta in čvrsta, je pa sigurno navlažena in nahranjena.


Roots of Strenght je bogata dnevna krema, ki se odlično obnese pod ličili in ne pušča občutka mastnosti. Obogatena je z ekstrakti treh korenin: ingerja z Madagaskarja, ginsenga iz Kitajske in lobodike iz Evrope. Ima zelo zanimiv vonj po ˝koreninah˝, ki sem se ga kmalu navadila.


Krema je za jesen in zimo super, saj je ravno prav bogata, da moja koža izgleda negovana in navlažena. 

Izdelek je 100% veganski.

Cena za 50ml je 29,50€

Kremo najdeš tukaj (klik!)



Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.