L´OCCITANE: Trije koraki do lepe kože

Vse ženske želimo popolno kožo, ampak ni vse v ličilih, zelo je pomembna tudi nega kože. Veliko časa sem uporabljala ogromno izdelkov za nego zjutraj in zvečer, moja koža pa kar ni in ni bila čista in gladka. Vedno sem imela probleme z rdečico in majhnimi bunkicami (teksturo na koži),  koža mi je morala čisto podivjati, da sem ugotovila da pri meni velja pravilo manj je več. Še vedno uporabim kdaj pa kdaj kakšno masko za obraz, večino časa pa se držim treh korakov.

Moram omeniti, da vsaka oseba ima drugačno kožo in mogoče moja rutina ne bo odgovarjala vsaki. Moja suha in občutljiva koža potrebuje drugačno nego kot mastna ali mešana.


1. KORAK: ČIŠČENJE LIČIL

Moja vsakodnevna rutina je čiščenje obraza zjutraj in zvečer. Ker za ličenje vedno uporabim veliko izdelkov, ki obtežijo mojo kožo, nujno rabim dobro čiščenje zvečer. Zelo redko se zgodi, da zaspim z neočiščenim obrazom, tudi če se zvečer komaj premikam, si bom odstranila ličila (sicer malo bolj površno ampak boljše kot nič).

Trenutni favorit je karitejevo čistilno olje znamke L´occitane (obogaten z 5% karitejevega olja), ki očisti vsa ličila brez težav. Maskara in črtalo za oči izgineta v trenutku, prav tako tekoča šminka.

Čistilno olje je nekaj posebnega, ko si tekočino iztisnem na roko je olje, ko pa se zmeša z vodo postane tekstura bela in penasta. Vedno sem mislila, da bo moj obraz ostal masten po uporabi olja, ampak to sploh ni res.

Koža je po umivanju mehka in nič me ne zateguje. Neizmerno mi je všeč pumpica za doziranje, saj lahko kontroliram koliko produkta želim uporabiti.




 2. KORAK: UPORABA TONIKA

Po čiščenju ličil z čistilnim oljem in vodo kožo toniram z L´occitane karitejevim nežnim tonikom.

Brezalkoholen tonik je zelo nežen in kože ne izsuši (nekateri toniki že na daleč smrdijo po alkoholu in koža je po njih kot puščava), vsebuje cvetno vodico pomarančevca in plavice.

Tonik kožo omehča, osveži in očisti nečistoč, ki so ostale na koži (čez noč ali pa od ličil).

Tudi pri toniku mi je všeč način doziranja, saj se tekočina ne poliva in tako samo z eno pumpico očistim cel obraz.




3. KORAK: NANOS KREME

Preizkusila sem že kar nekaj krem za obraz in veliko mi jih sploh ne odgovarja. Po uporabi me obraz peče ali pa dobim rdečico. Do sedaj so mi bile odlične kreme: Melvitina Nectar de roses krema (klik do objave), Tarte Drink of H2O (klik do objave), The Body Shop Roots of strenght in Balea Aqua krema (ki sem jo redno uporabljala več let, potem sem pa kar naenkrat dobila rdečico in pekoč občutek na koži).

Vedno si v L´occitane trgovini vzamem vzorček ultrabogate sproščujoče kreme za obraz, ki je zelo hranilna in popolna za zimske mesece.

Vsebuje 25% karitejevega masla in je odlična za suho in občutljivo kožo. Najbolj jo potrebujem v hladnih mesecih, ko je moja koža še bolj izsušena, za poletje pa je malo prebogata. Koža je res navlažena in mehka, na srečo pa krema ne draži oči (veliko krem me spravi v jok).




Že kar nekaj časa se zdržim teh treh korakov in moja koža izgleda veliko bolje, kot takrat, ko sem preizkušala 1001 kremico in masko. Ne glede katero znamko uporabljam, me te koraki pripeljejo do najboljših rezultatov.

Od teh treh izdelkov najbolj priporočam čistilno olje, ki je rešitelj pri čiščenju ličil.


L´occitane ima celotno linijo s karitejem, posvečeno suhi koži. Jaz sem v adventnem koledarju dobila ogromno stvari, ki sem jih že porabila ali pa podarila.

Karitejevi ultrabogati izdelki od leve proti desni: balzam za ustnice, sproščujoča krema za obraz, losjon za telo, krema za prhanje, nežen tonik, čistilno olje, ultra nežno milo, krema za roke in krema za noge.


Kakšen je tvoj postopek čiščenja obraza?


Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.