KOZMETIKA MONNA: UNIKATNA NARAVNA MILA

petek, junij 09, 2017
Naravno. Dišeče. Unikatno. Čudovito. S temi besedami lahko opišem naravna mila kozmetike MONNA. 


O ljubezni do kozmetike Monna in o nekaj izdelkih, sem pisala v prejšnji objavi (klik)

Milo uporabljam vsak dan za umivanje rok., zdaj pa sem začela mila uporabljati tudi za telo in so super. Jaz sem si izbrala tri različne: enega oljnega in dva glicerinska. 


Mene so najbolj pritegnili motivi in barve, ki so čudovite. Vsaka tablica mila je drugačna in unikatna, saj so narejena ročno.

Na spletni strani Monna.si imajo res ogromno izbiro mil in ostalih izdelkov, tako da boš sigurno našla kakšnega zase. Cena se giba od 3 pa do 4€.


NARAVNO MILO MORJE 

Prvo milo sem izbrala za fanta. Mene je v izbiro prepričalo več stvari: čudovite prelivajoče barve, unikatnost izdelka (takega v drogerijah nisem zasledila) in pa seveda prijeten vonj. Milo je primerno za normalno in mastno kožo, čudovito pa bi izgledal kot dodatek k darilu za fanta, prijatelja ali pa očeta.



NARAVNO OLJNO MILO VRTNICA 

Nežno oljno milo, me je prepričalo zaradi zanimivega občutka na koži. Ker je milo oljno, ti na koži pusti zelo mehek občutek, kot da imaš kožo ekstra nahranjeno. Primerno je za ženske vseh starosti, saj izgleda zelo ženstveno. Meni vonj po vrtnicah sploh ni všeč, ampak v milu je vonj res nežen (in sploh ne parfumski). 




Narejeno je iz olivnega, kokosovega, ricinusovega in palmovega olje, ter eteričnega olja vrtnice, ki kožo omehčajo in  nahranijo.  Milo Vrtnica je primerno za vse tipe kože in te popelje v romantične nasade vrtnic. Takega darila, bi bila vesela vsaka ženska.

NARAVNO MILO POMLAD 

˝Waaaw kakšni vzorci!!˝ so bile moje prve besede. Res pomladne barve, take igrive, ki mene zelo pritegnejo. Po vzorcu je meni ta najlepši. Primeren je za normalno do mastno kožo in zaradi lepih vzorcev, ga jaz sploh nebi odprla in uporabljala. 



Ne pozabi na nagradno igro, kjer lahko osvojiš dva mila in masko za telo.
Traja samo še 2 dni (do sobote 10.6.2017).




Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.