KOZMETIKA MONNA: NOVA NARAVNA KOZMETIKA V SLOVENIJI!!

četrtek, maj 25, 2017
Naravno. Dišeče. Hand-made. To so besede s katerimi lahko opišem novo slovensko podjetje, ki uvaža in prodaja naravno kozmetiko za telo. Izdelki so uvoženi iz skrbno izbranih držav cele Evrope.


Zelo rada podprem novo rastoča slovenska podjetja, kozmetika Monna pa mi je še posebej pri srcu. Lastnica podjetja je namreč moja dobra prijateljica in sošolka Simona, ki mi je z veseljem poslala izdelke iz njene spletne trgovinice.


V spletni trgovini MONNA (klik!) imaš ogromno izbire. Na voljo so masažne sveče, izdelke za telo (pilingi, olja, kreme, losjoni in maske), naravna glicerinska in oljna mila. Vse svari imajo res božanski vonj in tudi na videz so prelepa. Verjamem, da boš našla kakšen izdelek zase ali pa za svoje bližnje.

Naravni glicerinski mili (Pomlad in Morje), ter naravno oljno milo (Vrtnica).

PILING Z NARAVNO GOBO

Meni najljubši je piling z naravno gobo z vonjem limonske trave. Takega izdelka nisem našla še nikjer, saj izgleda res nenavadno. V sredini je naravna goba, čez katero so prelili glicerinsko milo.



Če obožuješ vonj limonske trave, ti je ta izdelek pisan na kožo, saj po njem diši cela kopalnica. Piling je na začetku bolj nežen, bolj kot ga porabiš bolj groba je goba. In če uživaš v grobih pilingih je ta res odličen.


Jaz sem za bolj nežne izdelke, zato ploščico na kožo pritiskam bolj lahkotno. Koža je na koncu res gladka in ˝spolirana˝.

Če ti limonska trava ne odgovarja, imaš na voljo tudi vonj grenivke.


MASKA ZA TELO Z BLATOM IZ MRTVEGA MORJA

Maska za telo je res nekaj posebnega. Vsebuje blato iz Mtvega morja, ki telo očisti od zunaj in od znotraj. Vsebuje minerale iz morja, ki pomagajo pri bojevanju z pomarančasto kožo. Maska tudi pospeši cirkulacijo in odstrani vse toksične snov.


Jaz si jo vmasiram v kožo s krožnimi gibi in jo potem splaknem z toplo vodo. Da ne popackam cele kopalnice, delam vse to pod tušom. Uporabljam jo na hrbtu, dekolteju, zadnjici in na zgornjem predelu nog.


Edina stvar, ki me moti je premočen vonj po moški peni za britje.


KARITE KREMA ZA TELO

Ko telo očistim vseh odmrlih celic iz umazanije, je čas za negovanje. Bogata krema s karitejevim maslom kožo navlaži in zmehča, vonj po jasminu pa je meni malo premočen. Poleg karitejevega masla krema vsebuj tudi aloe vero, vitamin A in E, ter je primerna tudi za občutljivo kožo.


Všeč mi je ker se hitro vpije in ne pušča sledi na oblačilih. Krema je zelo gosta in lepo mazljiva. Pakiranje je res veliko in ga bom verjetno imela za zelo dolgo časa.


Cene in količina:

Piling za telo z naravno gobo stane 4,20€ in vsak je unikaten. Ker so izdelki narejeni ročno se lahko razlikujejo po barvi, obliki in teži. Ena ploščica približno tehta 100g.


Maska za telo stane 12€, vsebuje pa 250 ml. Za enako količine karitejeve kreme pa odšteješ 8,90€.



Meni se cene glede na konkurenco ne zdijo visoke in tudi izdelki so zelo kvalitetni.


Seveda noben izdelek ni testiran na živalih.

Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.