LUSH KOZMETIKA: NEKAJ LEPEGA IN DIŠEČEGA

sreda, april 05, 2017
Lush je naravna kozmetika, prijazna okolju in živalim. Poznana je po celem svetu in prodajalne imamo tudi v Ljubljani, Mariboru in Kopru.  Če si se že kdaj sprehodila mimo njihove trgovine veš, da je vonj božanski.


Jaz sem prvi nakup naredila šele letos in to v Gradcu (kot, da nimamo trgovine v Ljubljani). Trgovina kje bila res waaaw. Prava paša za oči. Zelo prijazna prodajalka je meni in prijateljici Nini pokazala res vse stvari. Bil je ravno čas Valentinovega in seveda je bilo vse srčkasto in rozasto.

Cene so bile v Avstriji dražje za tam nekje 2-8€. Pa me je seveda zanimalo zakaj? Izvedela sem da je Lush tovarna na Hrvaškem in do Avstrije je pot daljša in dražja, kot do Slovenije (gledala sem spletne cene). V Nemčiji naj bi bili Lush izdelki še dražji. Ali katera kaj ve o tem? Napiši mi v komentar, kakšne so tvoje izkušnje z kupovanje Lush izdelkov v tujini.


Izdelke lahko naročiš tudi preko spleta: Lush (klik!)

VALENTINOVA KOLEKCIJA
Čudovita Valentinova kolekcija mi je pisana na kožo. Vse je rozasto, svetleče in zelo dišeče.



Prince charming gel za tuširanje

Angleški opis izdelka mi je zelo všeč, kaj pa tebi?

'Prince Charming will sweep you off your feet and carry you off into the sunset, leaving your skin silky soft and smelling lovely'

Roza gel za tuširanje z zelo sladkim sadnim vonjem po grenivki, ki te čisto omami. Ima gosto teksturo, ki pusti kožo zelo nežno in nahranjeno. Vonj sicer ni dolgo obstojen in izgine zelo kmalu, ko pridem izpod tuša, ampak meni je dovolj da vonj ostane med tem ko se tuširam. Definitivno ga bom kupila tudi naslednje valentinovo, če bo spet prišel na police.



The Kiss piling za ustnice

Ker obožujem mat šminke, imam zaradi njih zelo razpokane in izsušene ustnice. Nujno sem rabila piling in The Kiss je odličen. Ima zelo sladek vonj in okus, za piko na i pa je rozaste barve z malimi rdečimi srčki. V okusu se čuti malo soli, vendar mene to sploh ne moti in bi lahko pojedla celega na enkrat. Ta piling me je tako očaral, da si želim preizkusiti še druge. Ker so narejeni iz naravnih sestavin so vsi užitni (in zelo dobri).



Rose Jam Bubbleroom peneča kopel

Bombico za v banjo v obliki vrtnice sem dobil kot darilo ob nakupu (mogoče zaradi visokega zneska ali pa ker sem rekla, da sem blogerka). Ker sem sraka in me pritegne vse kar se sveti, me je očarala tudi roza svetleča bombica v obliki vrtnice. Ja to je narejeno čisto zame. Haha. Nisem je še uporabila, ker mi je preveč všeč in jo rada gledam. Vsak vikend, ko pridem domov, me v sobi pričaka čudovit sladek vonj in mogoče je tudi zaradi tega nočem uporabiti.




To je bila omejena kolekcija, vendar sem opazila, da nekaj izdelkov imajo še vedno v spletni trgovini.

Eau Roma Water
Osvežilna voda za obraz je primerna za suho, občutljivo in zrelo kožo. Ogromno punc mi je priporočalo Tea Tree Water, ki je odlična za mastno in nečisto kožo in  pri meni ne pri v poštev. Eau Roma Water vsebuje eterična olja vrtnice in sivke, ki poleg dobrega vonja kožo tudi pomirita in osvežita.


Full Of Grace serum v ploščici

Ko sem ugotovila, da je v prodaji serum za obraz v ploščici sem bila malo skeptična. Ponavadi je serum v tekoči obliki in ne v trdni. Vsebuje kamilico, mešanico tropskega masla in antioksidantne gobe, ki zavirajo staranje kože. Kaj? Kakšne so to sestavine? Vse skupaj je zelo čudno in nenavadno, ampak ravno to me je prepričalo v nakup. Uporabljam ga vsak večer na očiščeni koži, po uporabi tonika. Na spletni strani piše, da ga lahko uporabljaš kot nočno kremo in res pusti kožo mehko in gladko. Mene je ta izdelek definitivno prepričal in je vreden nakupa.



Cup O´Coffee maska za obraz

To je popolna maska za vse ljubiteljice kave in njenega vonja. Kofein v maski te malo zbudi in zmanjša jutranji videz zabuhlega obraza. Maska vsebuje agavin sirup, ki kožo negujejo, ter kavna zrna ki so popolna za piling. Ta maska je 2 v 1. Zakaj? Ker masko naneseš za obraz in jo pustiš delovati 15 minut in potem jo z navlaženimi rokami in krožnimi gibi počasi odstraniš in s tem narediš piling obraza. Tudi za suho kožo je maska odlična, vendar moraš na koncu kožo nujno navlažit. Maske nisem kupila, ampak sem dobila 3 vzorčke za preizkusit in sem skoraj sigurna, da jo bom kupila v veliki embalaži.



   
Rub Rub Rub piling za telo

Moder piling za telo z morsko soljo in limono je super za odstranitev suhe kože z telesa. Dejansko je hibrid med pilingom in gelom za telo (kot je meni razložila prodajalka). Če modro zmes takoj naneseš na kožo in se kristali soli ne raztopijo je piling, če pa zmes speniš in kristalov ni več, pa je kot gel za tuširanje. Še en zanimiv produkt ane? Kaj pa vonj? No ja, mene vonj po morski soli ni prepričal. Dodali so  limono, jasmin, pomarančo in mimozo, tako da vonj ni slab, ni pa najboljši.

Na pokrovčku je na bel podlagi znak za recikliranje in napis o menjavi 5 praznih pakiranj
za novo svežo masko.

Ali si vedela?

Vsa črna pakiranja za maske in kreme so narejena iz 100% plastike za recikliranje. Če prineseš 5 čistih pakiranj nazaj v prodajalno, ti jih zamenjajo za svežo masko za obraz. Pakiranja imajo na pokrovčku napis in logo (moje so v nemščini), na katerih piše da so vračljiva in jih lahko predelajo in naredijo nova. S takimi idejami pripomorejo k zmanjšanju odpadov po svetu. Zelo kul ane?


Želim ti čudovit sončen dan.


Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.