LUKSUZEN VIKEND V PORTOROŽU

torek, marec 28, 2017
Za zadnji zimski vikend (18. in 19. marec) sva se s fantom odločila za razvajanje na morju. Ker še nikoli nisva bila v slovenskem hotelu, sva rezervirala nočitev v čudovitem Palace hotelu. Iz glavne ceste od morju vidiš čudovit star hotel, zraven pa moderni prizidek, kjer se je nahajala najina soba.




Ob prihodu so nama kot v filmu odpeljali avto garažo in nama dali ključ do sobe. Že od vstopu v hotel čutiš nekaj posebnega. Vse se zdi zelo ˝fensi˝ in tudi je. Vsi so zelo urejeni in vse ti dobesedno prinesejo k riti.







Soba je imela čudovito rdeče-oranžno spalnico s poslikavo vrtnice, tudi kopalnica je bila ogromna in razkošna. Najbolj sta mi bila všeč starinska stola, ki sta odlično zapolnila prostor. Vzorec iz ploščic v kopalnici je bil res čudovit. Roža je bila narejena iz roza in belih ploščic z zelenim odsevom. Razgled iz balkona ni bil ravno razkošen, pa tudi zelo slab ne. Sobo z lepšim razgledom, bi še kako preplačala.









V najnižjem nadstropju je bil center za razvajanje z bazenom in savnami. Zunanji bazen je bil še zaprt, zato sva se namakala v notranjem in v jakuzziju. Zelo sem bila presenečena, ko sem ugotovila, da je voda v bazenu slana. To se mi je zdelo kar malo nenavadno.





Zajtrk v hotelu je bil res waaaw. 😍 Vse kar sem si zaželela so imeli. Sveže pečene omlete po želji, sladice, sokovi, kavica in tudi šampanjec. Ja res! Tudi šampanjec so imeli za zajtrk. 🍾 Nekateri radi začnejo že zjutraj.



Seveda ne morem prehvalit osebja, vse kar sem rabila so mi ponudili. Tudi polnilec za telefon sredi noči.


Kaj najbolj paše zraven pogleda na morje? Sladoled iz Cacaota seveda. Brez tega na morju sploh ne gre. 🍦🍧 



In brez morske hrane tudi ne gre. Oba sva si privoščila odlične kalamare.



Nazaj grede sva se ustavila v Strunjanu v gostilni Primorka na kavici in potem nazaj v realnost. ☕


Vse zahvale grejo k moji zelo potrpežljivi ljubezni. Brez Tima nič od tega nebi bilo tako čudovito, kot je bilo. Vem, da ima včasih dovolj fotkanja in da mu včasih dvignem kakšen živec, ampak me še vedno prenaša. ❤







Upam, da si uživala ob branju.



Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.