ČIŠČENJE ČOPIČEV ZA LIČENJE

torek, september 13, 2016
Odločila sem se, da s teboj delim mojo tehniko čiščenja čopičev. Higiena pripomočkov se mi zdi zelo pomembna pri ličenju. Tudi če imaš čopiče samo za lastno uporabo, jih je dobro očistiti vsaj 2x mesečno. Sama vem da je čiščenje čopičev lahko zelo zamudno, zato ti želim pokazati kako meni uspe skrajšati čas za čiščenje.


Jaz že od nekdaj obožujem ličenje in seveda sem tudi jaz začela z dvema čopičema in z nanašanjem pudra z rokami. Za osebno rabo ne potrebuješ toliko čopičev, kot jih imam jaz in seveda ti tudi čiščenje ne vzame toliko časa.  Zelo rada ličim druge in obožujem končne odzive prijateljic, ko se pogledajo v ogledalo. Seveda je čiščenje čopičev in razkuževanje ličil OBVEZNO po vsakem ličenju. Nikoli ne smeš uporabljati istih čopičev na dveh osebah.

Za čiščenje najrajši uporabim kar trdo milo, ki je primerno za velike in male čopiče. Obstajajo posebna mila, ampak son tudi navadna mila dobra. Za hitro čiščenje čopičev uporabljam čistilo znamke Makeup Artist, ki ga lahko kupiš v trgovini z ličili Kabuki. Super očisti čopiče in jih razkuži, moti me edino zelo močen vonj. Čistilo za čopiče znamke Makeup Revolution uporabljam, če želim uporabiti isti čopič za več barv, saj čopič ne ostane moker in je pripravljen za takojšnjo uporabo.



Za hitrejše izpiranje mila iz ščetin uporabljam dva pripomočka: za manjše čopiče imam Brushegg, za večje pa podlogo za čopiče (link do objave). Zdi se mi da s tema pripomočkoma hitreje očistim čopiče.


Gobico za nanašanje pudra očistim samo z milom. Toliko časa milo vtiram v gobico, da ni več nobenega sledu o pudru. Če gobice ne čistim redno (ja, tudi to se zgodi), je ta postopek zelo dolgotrajen, zato gobico čistim vsaj 1x tedensko. Če ličiš druge, priporočam gobice za enkratno uporabo in se iste kot jo uporabljaš zase.




Manjše čopiče za obraz čistim z milom in mlačno vodo. Ne maram mrzle vode, ker me hitro zebe v roke. Da ne uničim ščetin sem zelo nežna, ko čopiče splakujem z vodo. Ne pritiskam s silo, ker lahko ščetine ostanejo čisto razmršene in čopič več nebo enak.




Za velike čopiče uporabim milo in veliko roza podlogo. Podloga se prisesa na umivalnik in ne drsi po umivalniku, ko čistim čopiče.




Ko so vsi čopiči čisti, jih osušim v brisačo, da odstranim vso odvečno vodo in jih zložim na papirnate brisačke ali pa kar na veliko brisačo. Zmeraj pod čopiče nekaj podstavim ali pa samo zaviham robove brisače, da so nagnjeni pod kotom in da voda steče navzdol na brisačo. Ščetine so po navadi zalepljene z lepilom; voda lahko to lepilo uniči in ščetine bodo odpadle stran. Tudi ko jih imam pod vodo pazim, da jih ne zmočim čez tisti metalni del, saj lahko voda pride v čopič, ter uniči ščetine in les. Pustim jih, da se posušijo na zraku. Navadni čopiči so suhi čez noč, tisti ovalni pa se sušijo skoraj 2 dni.



Cel proces traja kakšno uro, na srečo mi pri čiščenju pomaga tudi fant.


Meni je tak način  najbolj všeč in se mi zdi, da je tudi najhitrejši. Seveda imam kdaj tudi tak dan, da čopiče samo očistim z tekočino in ne z milom, opazim pa, da so ščetine bolj trde in izsušene.

Kako ti čistiš svoje čopiče?


Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.