CATRICE COSMETICS: NOVOSTI JESEN/ZIMA

torek, september 06, 2016
Vsakič ko si rečem, da imam že dovolj ličil pride v trgovine kakšna nova kolekcija. Zdaj je prišla na police kolekcija jesen/zima in LE kolekcija Contourious. Kupila sem nekaj izdelkov, da jih preizkusim in da ti povem ali so vredni nakupa.


Začela bom z izdelki za obraz, ki so me zelo navdušili. Nova tekoča podlaga HD Liquid Coverage v odtenki 10 Light Beige (objavo preberi tukaj) me je vrgla na rit z odlično prekrivnostjo in tekočo teksturo. Vem da je korektor Liquid Camouflage (05 Light Natural) na policah že kar nekaj časa, je bil vedno razprodan in ga nisem mogla nikjer kupiti. Je moja prva izbira, kar se tiče korektorjev, saj je vodoodporen in ne poudari gubic pod očmi. Zdaj sem prvič v trgovini opazila Camouflage Cream (10 Ivory, ki je zelo gost in prekriven kremni korektor. Edino stvar, ki me moti je da se pod očmi nabere v gubice in me postara. Uporabljam ga na rdečici ali pa na mozolčkih. Vsi izdelki so presenetljivo dobri za nizko ceno (puder je 7€, korektorja pa pod 5€).


Prvi: Liquid Camouflage
Drugi: 
Camouflage Cream
Tretji: 
HD Liquid Coverage 
Kupila sem dva izdelka za obrvi, ki sem jih želela preizkusiti. Zelo mi je všeč pakiranje senčil za obrvi, saj v spodnjem predalčku dobiš pinceto in čopič. Pinceta je zelo trda, ampak v nujnih primerih bi bila zelo uporabna. Našla sem samo eno različico senčil za obrvi in se mi zdijo zelo temna. Uporabljam svetlejšo barvo in se mi zdi da so moje obrvi temnejše kot ponavadi. Kupila sem tudi barvico za obrvi, ki ima zelo priročno krtačko na eni strani. Všeč mi je da barvica ni pretrda in da je mazljiva. Vzela sem barvo 40 Don´t Let Me Brown, ki je pravšnja za mojo barvo obrvi. Izdelka sta super, rada bi pa preizkusila svetlejša senčila za obrvi.



Zadnja dva izdelka pa sta paleta za obraz in paleta z osvetljevalci. Prva je Sculpting Contour Palette, ki vsebuje highlighter/osvetljevalec, rdečilo za lica in barvo za senčenje obraza. Izbirala sem lahko med dvema barvnima kombinacijama: za svetlo in za temnejšo polt. Ker sem sama bledolična sem vzela paleto s svetlejšimi odtenki. Vse barve so zelo pudraste in se zelo prašijo, ko se jih dotakneš  čopičem. Barve so sicer ok, najmanj pigmentirana je barva za senčenje, kar je po eni strani super (da lahko barvo nadgrajuješ). Zdaj jo uporabljam dobra dva tedna in sem se zelo navadila na pigmentiranost, saj z zelo težko pretiravaš z barvo. Ker sem zaljubljena v osvetljevalce sem si seveda kupila paleto Deluxe Glow Highligter z tremi različnimi. Prvi je meni najbolj všeč, saj ima lep sijaj. Osvetljevalec na sredini ima slabo pigmentacijo in tudi sijaja nima skoraj nič. Zadnji odtenek je zame pretemen, sicer pa je tudi ta zelo lep. Na moji roki se odtenki skoraj ne vidijo, sem pa dodala tudi sliko z bliskavico. Na sliki z bliskavico so vsi štirje osvetljevalci-zadnji je iz palete za obraz in je najbolj pigmentiran.




Žal sta me paletki kar malo razočarali, saj sem pričakovala več. Z ostalimi izdelki pa sem zelo zadovoljna. Najbolj priporočam tekoči puder in korektorja.

Cel makeup je narejen z opisanimi izdelki.
Na očeh imam osvetljevalce in senčila za obrvi.
Šminka je Milani Amore Mattallics (Cromattic Addict)


2 komentarja:

  1. Čudovito ti pristaja ta šminka! Definitivno moram preizkusiti Catrice HD Coverage puder *____* xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala 😍 Sem slišala mešane ocene za ta puder, ampak meni je odličen. ❤

    OdgovoriIzbriši

Zagotavlja Blogger.