ENOSTAVEN MAKE-UP Z BELL HYPOALLERGENIC

torek, oktober 24, 2017
Na mojem blogu so vedno ocene in opisi izdelkov, tokrat pa bom naredila drugačno objavo. Nikoli še nisem pokazala kako se naličim sama, zato bom danes naredila čisto lahek vsakdanji make-up look z Bell Hypoallergenic izdelki.

Fotografije: Tim Starc

Prejšnje objave:
2.  objava: Odlična kvaliteta za nizko ceno (ocena izdelkov, ki sem jih uporabila)

Izdelke lahko kupiš v Tuš drogerijah ali na Bodiženska.si.


Vedno začnem ličenje s čistim in navlaženim obrazom. Da so ličila bolj obstojna uporabim primer, tokrat sem izbrala takega, ki pomaga prikriti pore (pore correcting). Meni je res odličen in to je že moja druga steklenička. Uporabljam ga čez celo leto in tudi na moji suhi koži zgleda odlično.



Podlaga (Skin adapting make-up) v najsvetlejšem odtenku je zame super. Uporabljam jo v spomladanskih in poletnih mesecih, saj je zelo lahka in tudi odtenek se takrat najbolj ujema z mojo poltjo. Najlepši nanos dosežem z gobico za zabrisovanje ali pa s čopičem za podlago (gobica je meni ljubša).




Da se podlaga dalj časa obdrži, čez cel obraz nanesem mat puder v kamnu. Tudi bronzer in rdečilo se lepše nanašata, če uporabim puder čez podlago (vse zgleda bolj zabrisano v kožo in ne razmazano). Za nanos uporabim velik košat čopič.



Po podlagi in pudru sem čisto bleda, zato dodam svoji koži malo barve z bronzerjem (bronze powder multifunctional). Nanesem ga s srednje velikim košatim čopičem po čelu, licih in po bradi, ter vratu (vrat imam vedno svetlejši od obraza). Odtenek mi najbolj pristaja spomladi in poleti, ko si naberem malo barve (pozimi je malenskost pretemen).



Ker imam rada malo barve na licih, si vedno nanesem tudi rdečilo. Zelo mi je všeč pigmentiranost (ki ni ne slaba in ne premočna, ravno pravšnja) in obstojnost. Na fotografiji nanašam odtenek 3 z manjšim pristriženim košatim čopičem, ki je namenjen prav za rdečilo.




Zelo rada uporabim osvetljevalec za lička, da se malo zasvetim. Ta je res odličen za svetlo polt (temnejšim bo mogoče malo presvetel), saj je na beli osnovi. Sijaj je res tisti ˝kot iz instagrama˝. Nanašam ga s pahljačastim čopičem, ki omogoči nanos samo na vrh lične kosti (saj nočem nanosa po celih licih).


Naslednji korak pri mojem ličenju so obrvi. Set za obrvi vsebuje 2 senčili (svetlejšo in temnejšo rjavo) in prozoren gel. Res vsebuje vse kar potrebujem. Sama najrajši kar zmešam senčilo in gel, saj tako najlažje poudarim obrvi. Všeč mi je tudi, da pakiranje vsebuje ogledalo, da si lahko obrvi popravim tudi na poti.



Na očeh sem uporabila paletko s senčili v odtenku 01, z hladnimi odtenki senčil. Sama imam rajši tople tone, ampak mi je bila izbira barv zelo všeč. Čez celo veko (od trepalnic pa do obrvi) sem nanesla najsvetlejšo mat senčko (št. 1), ki je pripomogla k lepšemu zabrisovanju vseh ostalih. V pregib očesa sem najprej nanesla bolj roza-vijolično barvo (št. 2), nato pa na zunanji del očesa še svetlo rjavo (št. 3). Na 1/3 veke sem dodala svetlo senčilo, ki ima malenkost satenastega sijaja (št. 4) in jo zabrisala v temnejši senčili (št. 2 in 3). Namesto črtala sem uporabila najtemnejšo senčko (št. 5), ki je dodala malo definicije trepalnicam.



Maskara (long & volume) je res odlična. Ravno prav je ˝mokra˝, da se ne razmaže povsod in krtačka loči trepalnice, ter jim doda volumen.


Za konec sem nanesla še tekočo šminko v odtenku 5, ki je bila moja prva izbira čez poletne mesece. Na ustnicah je zelo lahka in pigmentirana. Rabi kar nekaj časa da se posuši, kar mene sploh ne moti (rajši imam mokro šminko, kot izsušene ustnice). Tudi z obstojnostjo sem bila zelo zadovoljna.


Končni videz je narejen, meni je bil zelo všeč. Rada imam nežna senčila na očeh in močno šminko na ustnicah.


Če bi od vseh 10 izdelkov mogla izbrati 5 najboljših bi izbrala: primer, podlago, rdečilo, maskaro in šminko. Te izdeli so me res prepričali in bi jih priporočila vsaki, ki rada preizkusi kaj novega.


Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.