BITKA MAKE-UP GOBIC: BB VS. ECO TOOLS VS. KAP

sreda, oktober 04, 2017
Obožujem originalni Beauty blender, vendar me zanima ali se lahko katera cenejša gobica primerja z originalom. Na Ličila.si sem kupila črno gobico znamke KAP in dve zeleni gobici znamke Eco tools.
Ali se katera lahko kosa z BB?


Beauty blender  je svetovni hit, ki je malo dražja od naših drogerijskih gobic. V Avstriji sem za njo plačala 20€, na Mallorki pa sem za njo odštela manj kot 15€. Moja je že stara 1 leto in je čas da jo zamenjam.


Res me zanima ali je katera cenejša gobica tudi tako mehka in odlična na zabrisovanje podlage.

Katja (Viva la vida blog) je primerjala BB in gobico znamke Bell. Tudi sama Bellovo že preizkusila, vendar m ni všeč, saj je pretrda.
Katjina objava: klik!

Na Ličila.si sem videla gobici znamke Eco tools, kateri so hvalili tudi znani youtuberji. Cena dveh gobic je 13€, kar se mi zdi zelo ugodno.



Svetlo zelena gobica je manjša in naj bi bila za zabrisovanje korektorja, temno zelena pa za zabrisovanje podlage. Po obliki se razlikujeta od BB saj imata dve večji ravni površini in na koncu nista v špico.


Primerjala sem obliko gobic in koliko se povečajo ko jih zmočim. Seveda pa sem primerjala tudi mehkobo in koliko podlage vsrkajo.


 V primerjavi z BB je mini ET gobica manjša in malo trša, velika ET pa je malenkost večja in enako mehka kot BB. 

Mini ET je mokra, ostale so suhe.
Mokra mini ET je skoraj enako velika kot suha BB in postala je bolj mehka.

Obe ET gobici sta mokri, BB in KAP sta suhi.
Obe ET gobici sta zmočeni pridobili na velikosti. Velika gobica je bolj mehka in prožna kot mala.

Po večih uporabah sem ugotovila, da je velika ET gobica odlična. Je najboljši približek BB in jo uporabljam vsak dan. Mini ET gobica naj bi bila za zabrisovanje korektorja in trša od velike (tudi ko je mokra). Uporabljam jo bolj redko, saj podlago in korektor zabrišem samo z eno gobico.

Za KAP (Kell a puder) gobico sem slišala pri Lani Špital, ki jo zelo hvali. Cena gobice na Ličila.si je 10€, ki je še vedno zmerna vsota.


Gobica je črne barve in je čisto gladka. Eco tools gobici in BB imajo malo teksture, ta pa čisto nič. Oblika gobice je enaka BB, vendar je na otip nekoliko trša.

Suhi gobici.

Suha KAP gobica je za malenkost večja od BB.

Suhe gobice.

KAP gobica je veliko večja od mini ET gobice in skoraj enako velika kot temno zelena ET gobica. Suha KAP gobica je najtrša od vseh.

Suha BB in mokra KAP.
Ko je KAP gobica mokra postane veliko večja in mogoče malo mehkejša. Še vedno je čisto gladka in veliko trša od BB.

Mokri sta obe ET gobici in KAP, BB je suha.
Med vsemi je KAP največja in najbolj trda. 

Po nekaj uporabah sem ugotovila, da je KAP gobica zeloooo trda in vpije najmanj podlage. Zaradi trdote, jo uporabljam samo v nujnih primerih in ne vsak dan. Sploh se ne mora primerjati z BB.

Kakšne so moje ugotovitve?

Z BB se lahko primerja velika Eco tools gobica. Vsrka enako količini podlage in je enako mehka. Mini ET gobica je ok, ni nek presežek in se definitivno ne kosa z BB. KAP gobica je za moj okus pretrda in je ne uporabljam rada. 


Sigurno bom še kdaj kupila Eco tools gobici, saj sta odlični! 


Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.