COLOURPOP X ILUVSARAHII KOLEKCIJA

ponedeljek, julij 24, 2017
Če me spremljaš na katerem koli socialnem omrežju veš, da sem velika oboževalka Colourpop kozmetike. Tokrat so naredili kolekcijo z youtuberko Iluvsarahii ˝Karen˝. Jaz jo spremljam že kar nekaj časa in ko sem videla izdelke, sem vedela da bom kupila vse. Naredili so 2 paletki s senčili in 3 različne barve za ustnice z ujemajočimi črtali. Te zanima katere odtenke je izbrala?


Ker sem sama ljubiteljica toplih odtenkov senčil, sem vedela da bo Chic-y paletka ˝must-have˝ zame. Čeprav nisem velika ˝fanica˝ glossov, je Curvi odličen in tudi tekoča satenasta šminka 951 je čudovita. Ker sama skoraj nikoli ne uporabljam vijoličnih odtenkov, sem se odločila da grem iz svoje cone udobja in preizkusim nekaj novega.


Poleg izbire odtenkov sem se zaljubila tudi v pakiranje. Kožnat karton z zlatim vzorcem izgleda res ˝classy˝. Čisto vsaka malenkost mi je bila všeč, tako da sem kupila kar celo kolekcijo. 


Hotela sem PR kolekcijo s škatlo, ampak so imeli neke težave na strani, tako da sem kupila navadno kolekcijo. Oba seta (PR in navaden) sta bila razprodana v 10ih minutah. Pri pakiranju šmink in črtal, so na notranjo stran natisnili ustnice, kar se mi zdi zelo lep detajl.



Cena navadnega seta je 60$, PR set je 9$ dražji (zaradi škatle). Posamezne šminke stanejo 6$, za črtala odšteješ 5$, paletka s senčili pa je 18$ (trenutno so znižane na 12$).

Več Colourpop objav:
➡*NOVO* Colourpop kozmetika 
Colourpop kozmetika

PALETI S SENČILI
Najbolj sem s želela Chic-y paletko, ki mi je pisana na kožo. Vsebuje 3 matt senčila in eno metalno.
Je tista prava vsakodnevna paletka. Uporabiš jo lahko za nežen dneven makeup ali pa se odločiš za drzen večer look.


Najbolj všeč sta mi odtenka Freckles, ki je odlična tranzicijska senčka in pa seveda Vivacious, ki doda piko na i vsakemu makeupu.


Edino kar sem opazila je, da so senčila malo prašna. Ko pomočim čopič v senčko, se ta zelo zapraši, ampak prah ne pada na obraz med nanašanjem. Mene prašnost sploh ne moti, saj vedno čopič pred nanosom senčil na veko malo potolčem, da odvečen produkt odpade iz čopiča.



 Druga paletka je $aucy, ki vsebuje 3 vijolične odtenke in enega mareličnega. Sama nikoli nebi naredila take kombinacije, ampak mi je resnično zelo všeč.


Matt senčili sta odlično pigmentirani in tudi metalna vijolična je čudovita. Marelična senčka me je malo presenetila, saj ni tako močna kot se pričakovala. Da ne boš mislila da mi ni všeč! Prav nasprotno, obožujem jo. Za dnevni makeup look jo uporabim suho in jo nanesem s prsti, za bolj močno pigmentacijo, pa uporabim čopič in malo fiksatorja za makeup.


Najljubša odtenka sta mi metalna. Odtenek lit je vijolčen z zelo zanimivim sijajem (mogoče se mi zdi kar malo roza sijaj), ki se čudovito ujame z Heavy glam.




Če si želiš bolj sijoče metalne odtenke, čopič samo zmoči in pigmentacija bo še boljša.


TEKOČI ŠMINKI IN GLOSS
Curvi gloss ima nežno roza-kožen odtenek, ki je na ustnicah zelo pigmentiran. Čeprav sama nisem velika ljubiteljica svetlečih ustnic, mi je gloss najbolj všeč. Folmula sploh ni lepljiva in tudi ravno prav je svetleč in odtenek je ravno prav roza in čisto dovolj kožen. Z eno besedo je ODLIČEN.



Satenasta tekoča šminka 951 na meni izgleda malo pretemno. Na Karen je popolna nude barve (res pa je da je ona latina in ima temnejšo polt). Formula in pigmentacija sta odlični. Meni je najbolj všeč kombinacija 951 in Curvi glosa. To je popolna kombinacija.



Mamacita matte tekoča šminka je zelo bogate barve. Barve je zelo unikatna saj ni ne rdeča in ne vijolična. Tako nekje vmes. No vsaj na slikah izgleda tako, na meni je čisto vijolična šminka. Sama poleti ne nosim tako temnih šmink, bo pa sigurno uporabljena v bolj hladnih mesecih.



ČRTALA ZA USTNICE
Z vsako šminko se ujema tudi črtalo za ustnice. Če nebi vzela celega seta, nebi nikoli kupila vseh lip linerjev.



Odtnek Curvi je zelo temnejši od glossa, ampak na ustnicah izgledata odlično. Črtalo naredi definicijo ustnicam, k z glossom izgledajo bolj polne in sočne.


Šminka in črtalo v odtenku 951 se 100% ujemata in izgledata super. Všeč so mi nevtralna črtala, ki jih lahko nosim pod vsako nude šminko.


Ker pod temno šminko vedno uporabim črtalo (da šminka ne zaide izven linij) mi je tudi kombinacja Mamacita izdelkov čudovita.



Črtala so zelo kremna in se lepo šilijo. Imajo matte finiš, so dolgo obstojna in lahko jih nosiš brez šminke.





Ta kolekcija je meni ena izmed boljših in sem zelo vesela, da se kupila vse izdelke.





 Naredila sem tudi štiri različne makeupe z vsemi izdelki iz kolekcije.

Chic-y + Mamacita

Chi-y + 951+Curvi

$aucy+951

$aucy+Mamacita


2 komentarja:

Zagotavlja Blogger.