BELL HYPOALLERGENIC: ODLIČNA KVALITETA ZA NIZKO CENO

sreda, julij 19, 2017
Bell hypoallergenic je poljska znamka, ki je osvojila tudi slovenska srca. Veliko prijateljic in blogerk  je ekstremno zadovoljnih s to kozmetiko. Seveda sem tudi sama velika ljubiteljica ugodnega makeupa.

Sama sem že preizkusila kar nekaj izdelkov in svoje misli o  njih sem zapisala v tej objavi (klik!!).

Znamko prodajajo na spletni trgovini Bodiženska.si, Ličila.si, v Maxiju in v Tuš drogerijah. 


Že več kot pol leta uporabljam osvetljevalec, ki je meni svetoven. Res je tisti Instagram highlighter, ki se ga vidi iz aviona. Meni je mogoče za poletje malo presvetel, je pa za ostale mesece bombastičen.


Najbolj zadovoljna sem s tekočo podlago, ki jo imam spet v torbici z ličili. Odtenek je odličen in prekrivnost je ravno pravšnja, da prekrije nepravilnosti. Meni je res podlaga za vse mesece, ne glede na vreme. To podlago izberem, ko vem da bom cel dan zunaj in ne rabim imeti ˝full face of makeup˝, ampak rabim nekaj, ki izgleda odlično in ne umetno.


Za ostale ocene izdelkov klikni in preberi prejšnjo objavo. Nekateri izdelki so me zelo navdušili, drugi pa so me malo pustili na cedilu.

Tokrat sem si lahko sama izbrala izdelke in z njimi naredila spodnji makeup look.


PORE CORRECTING PRIMER
Sama nimam velikih težav z ogromnimi porami, vendar jih vedno rada malo prekrijem. Ta primer je odlična podlaga za ostale izdelke in vse izgleda popolno. Kožo naredi zelo mehko in je ne izsuši. Je bolj tekoče teksture in polt lepo zgladi.

,
Cena: 8,89€

BRONZE POWDER
Ta bronzer mi naredi čudovito zagorelo polt. Ker ima bolj topel podton ni za senčenje obraza (contouring), ampak je za dodajanje barve ličkom in čelu. Na obrazu ne izgleda močno oranžen, ampak ima tisti ravno pravšnji odtenek. Ker mi je Butter bronzer (od Physicians Formula v svetlem odtenku) presvetel, je ta moj trenutni ˝number 1˝.

Cena: 8,90€

MODELING ROUGE
Zelo fensi ime za rdečilo za lička, ki ga imam v čudovitem mareličnem odtenku 03. Zelo lepo izgleda na malo zagoreli polti in všeč mi je majhno pakiranje, ki paše v vsako makeup torbico. Sama sem zelo izbirčna za rdečila, saj se jih veliko nanaša zelo neenakomerno. Je ravno prav pigmentiran in da koži tisto naravno ˝blushing˝ barvo.

Cena: 5,30€

EYEBROW SET
Set za obrvi v odtenku 02 me je čisto zasvojil. Poleg barvice za obrvi, je tale zame must-have. V setu sta 2 senčili za obrvi in pa gel, ki dlačice utrdi in postavi na pravo mesto. Jaz uporabljam samo temnejšo barvo in obrvi izgledajo odlično. Jaz kar skupaj zmešam gel in senčilo, da nastane obarvan gel, ki zapolni vse predele brez dlačic.

Cena: 7,90€

NUDE EYESHADOW PALETTE
Paletka senčil v odtenku 01 me žal ni prepričala. Barvna kombinacija mi je všeč, vendar senčila niso dovolj pigmentirana. Zelo lepo se zabrisujejo ampak rabim ogromno časa, da dosežem željeno intenzivnost barv. Mogoče je to samo pri tej paletki, saj drugih nisem preizkusila.

Cena: 7€

LONG & VOLUME MASKARA
Vedno sem na lovu za dobro maskaro, saj so moje trepalnice kratke in ravne. Za spodnje trepalnice je oblika in velikost krtačke odlična in tudi formula se pod očmi ne razmaže. Na zgornjih trepalnicah pa vedno uporabim vsaj dve maskari (brez Benefit Roller Lash ne gre), se je pa tudi tam zelo dobro odrezala. Res da volumen in dolžino ampak po treh do štirih nanosih trepalnice malo zlepi skupaj (to mi naredijo skoraj vse). Odkar sem izdelke dobila, za spodnje trepalnice uporabljam samo to maskaro in izgledajo res dolge in goste.

Cena; 6,50€ 

LIP LIQUID
O tekoči šminki sem pisala že v prejšnji objavi, vendar sem imela drug odtenek. Za poletje sem si izbrala živo roza šminko v odtenku 04, ki poživi vsak makeup look. Pigmentacija je odlična in finiš je mat, vendar se mi zdi da se na ustnicah ne posuši. Pozna se odtis na skodelicah, ampak mene to sploh ne moti. Najbolj mi je važno da mi ustnic ne izsuši. Je dolgo obstojna in ne poudari vsake gubice na ustnicah. Uporabila sem jo kot eyeliner ampak ker se ne posuši, se je črta malo razmazala.

Cena: 5,20€

Celoten izgled sem naredila samo z Bell Hypoalergenic izdelki. 


Si tudi ti preizkusila kakšne Bell izdelke? 






Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.