TARTE SKIN CARE

torek, oktober 10, 2017
Ali je sploh kdaj dovolj izdelkov za nego kože? Res obožujem kremice, tonike in maske za obraz, še posebej če vse pride v lepi embalaži. Dolgo sem si ogledovala izdelke na Tarte.com in ko so imeli zastonj poštnino sem si privoščila izdelke za nego kože in ličila.


Najprej ti moram pokazati zunanjo škatlo in celotno pakiranje, ki je res waaaw.


Bela kartonasta škatla z velikim Tarte napisom in roza poljubčki, notri pa čudovit vijoličen zavijalni papir s samorogi. Prav magično se mi je zdelo vse skupaj, pa še sploh nisem prišla do izdelkov.


Res moram pohvaliti celotno izkušnjo na njihovi spletni strani. Prvič sem nakupovala na Tarte.com, ko so imeli promocijo brez poštnine. Davek za paket zaračunajo že takoj ko izpolniš podatke za plačilo, zato paketa slovenska carina ne ustavi. Meni so na strani zaračunali 11$ davka, kar se mi zdi zelo malo, glede na cenik slovenske carine (kjer plačaš DDV+njihove stroške). Brez težav in kakšnega hudega čakanja je paket prišel k meni.


V tej objavi bom pisala samo o izdelkih za nego kože, v naslednji pa o ličilih, ki sem jih naročila.


WIDE AWAKE EYE SET

Set vsebuje 3 mini (travel size) izdelke, s katerimi lahko preprečiš videz utrujenih oči. Meni najljubši izdelek v setu je maska za pod oči. Cena: 12€.


Pack your bags 911 gel maska, ki vsebuje 2 gel blazinici za pod oči. Jaz sem jo uporabila po prekrokani noči, ko nisem izgledala najbolj naspana. Maska je zmanjšala videz podočnjakov in tudi korektor se je veliko lepše nanašal pod oči. Maska je predel pod očmi navlažila, zgladila in izgledala sem bolj zbujena. Cena paketa (2 maski – 4 blazinice) je 22€.


Maracuja C-brighter krema za pod oči (2,5 g) je zelo kremasta in bogata z vitamini E in B5, hialuronom in oljem marakuje. Kremica mi je navlažila predel pod očmi in je na splošno ok, ni pa nek presežek. Cena za 10 g je 40€.


Lights, camera, lashes maskara (4 ml) je bila tudi v setu. Opisala jo bom v objavi z ličili. Lahko pa povem, da sem z maskaro zelo zadovoljna. Trepalnicam da volumen in jih podaljša. Meni je najbolj 
všeč na spodnjih trepalnicah. Cena za 7 ml je 25€.


MAKE A SPLASH HYDRATING SKIN SAVERS

Vsebuje 3 mini (travel size) izdelke, ki so meni res odlični. Cena 13€.


Drink of H2O vlažilna gel krema (10 ml), je meni res odlična. Zelo lepo diši in ker je gelaste teksture, ni težka na koži. Čeprav je pakiranje majhno, sem imela kreme dovolj za več kot 1 mesec. Cena za 50 ml je 40€.


Deep dive čistilo za obraz (7,5 ml) je eden najboljših čistil za ličila, ki sem jih preizkusila. Vsakodnevno nosim veliko ličil in to čistilo je vse odstranilo z lahkoto. Velik plus pa je, da je na osnovi vode in ne poškoduje podaljšanih trepalnic. Cena za 300 ml je 36€, za 50 ml pa 13€.


Rainforest of the Sea pršilo (7 ml), se lahko uporablja za osvežitev obraza, za fiksiranje ličil ali pa za pripravo kože na ličenje. Meni je zelo všeč vonj in sprej, ki enakomerno razprši tekočino po obrazu (sovražim spreje, ki kar izstrelijo tekočino). Jaz sem ga uporabljala pred ličenjem in po čiščenju obraza in mi je bil zelo všeč. Cena za 30 ml je 28€.



Od vseh izdelkov mi jih je bila večina zelo všeč. Definitivno je pakiranje čudovito on vsi izdelki imajo čudovit vonj. 


Najbolj mi je bila všeč vlažilna gel krema za obraz in čistilo za ličila, ki sta res vrhunska. Blazinice za pod oči so res spremenile videz podočnjakov in pršilo za obraz sem zelo rada uporabljala, saj je bil zelo svež in dišeč. 
Edina stvar, ki me ni najbolj prepričala je bila krema za pod oči.



Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.