NAJBOLJŠE PODLAGE TA HIP

petek, avgust 19, 2016
Zdravo lepotička,

danes ti želim predstaviti moje najljubše tekoče podlage. Vem da je na trgu ogromno kozmetike in vsaka znamka ima že več kot 4 različne vrste pudrov, a te so moji zmagovalci. Če te zanima kateri so in kako jih posvetlim ali potemnim, potem si preberi objavo do konca.



Dva tedna nazaj sem se odločila, da grem v nakup novih pudrov. Vsak dan sem uporabljala istega in zaželela sem si malo spremembe. Preko spletne trgovine Click to Chick sem naročila zelo hvaljen Milani Conceal and Perfect, ki ima svoje pomanjkljivosti, ampak vseeno je odličen.  Komaj sem čakala, da preizkusim novega iz Catrice kolekcije HD Liquid Coverage, saj mi je zelo všeč kapalka za nanašanje. Seveda nisem odšla iz trgovine samo z enim pudrom ampak z dvema. Premamila me je tudi tekoča podlaga znamke Rimmel London Match Perfection.

L´OREAL INFALLIBLE 24-H MATTE FOUNDATION

L´Orealovo tekočo podlage sem uporabljala vsak dan skoraj 1 leto. Odtenek 11 Vanilla je super za moj ten kože in izgleda zelo naravno. Poleti se mi koža iz zelo suhe premeni v mešano in ta podlaga prepreči, da bi se začela svetiti. Je srednje prekrivna podlaga, ki jo lahko nadgradiš do popolne prekrivnosti. Všeč mi je tudi pakiranje, saj je drugačno od ostalih. Ostale podlage imajo flaško in pumpico, ta pa je v tubi. To podlago lahko kupiš v malo večji količini in v flaški s pumpico, čisto odvisno kako ti je všeč. Infallible matte podlaga je zelo dobro obstojna in ne poudari gubic in teksture kože. Na pakiranju piše da je obstojna 24 ur, kar ti ne morem zagotoviti, saj nikoli ne nosim ličil na sebi toliko časa.  Zelo jo priporočam vsem z mešano ali mastno kožo, saj rez odlično zmatira kožo. Vsem z suho kožo pa priporočam dobro vlaženje kože, pred uporabo te podlage.

V trgovini stane 35ml okoli 11€, na spletni trgovini Salma.si pa okoli 8,5€.


MILANI CONCEAL AND PERFECT FOUNDATION+CONCEALER

Za puder znamke Milani sem izvedela preko Youtuba. Vsi so obljubljali odlično prekrivnost in zato sem za odločila za nakup. Slišala sem tudi, da imajo zelo temne odtenke in zato sem si kupila najsvetlejšega (01 Creamy Vanilla). Barva je res zelo temna in zelo rumenkasta. Bila sem zelo presenečena, da je to najsvetlejši odtenek. Jaz imam zelo svetlo polt in mi barvno sploh ne ustreza, sem pa našla rešitev, kako ga posvetliti.


Na Ličila.si sem si kar nekaj časa nazaj kupila tekoči puder znamke Freedom Pro-Matte Long-Wear v odtenku 2, ki je res za najbolj bledolične. Ker je zame zelo presvetel ga zmešam z Milanijevim  in dobim svetlejši odtenek. Še vedno je zelo rumen, vendar mi poleti kar odgovarja. Verjetno ga pozimi nebom uporabljala saj mi bo pretemen.



Ko ga posvetlim je odličen. Prekrije vse nepravilnosti in res je vodoodporen in zelo dolgo obstojen. Ker deluje kot ˝concealer˝ prekrije podočnjake in rdečico brez težav. Jaz sem ga nosila na zelo vroče dni in nimam nobenih pripomb, razen seveda barve. Zelo ga priporočam vsem z temnejšim tenom kože, svetlopolte pa žal ne boste zadovoljne. Jaz sem bila zelo razočarana vendar sem ga uspela posvetliti, da mi ustreza za poletje.

Kupila sem ga na spletni strani Click 2 Chick za 12,50€.


RIMMEL LONDON MATCH PERFECTION

To poletje je v poslovalnice DM prišla znamka Rimmel London. Želela sem si preizkusiti eno od podlag in sem na znižanju kupila Match Perfect. Znižana je bila na 7€ in nakupa ne obžalujem. Barva je perfektna, nebi mogla izbrati boljše. Ker jih je bilo že veliko razprodanih sem vzela odtenek 103 True Ivory, ki se mi je na prvi pogled zdel malo pretemen. Zdaj ko sem dobila malo barve je odtenek res super in izgleda zelo naravno. Tekstura je zelo nežna in kremasta, vsebuje pa tudi zaščitni faktor 20. Jaz obožujem popolno prekrivne podlage in lahko rečem, da je ta super prekrivna z dvema tankima nanosoma. Jaz imam ogromno rdečice na licih in skoraj nobena podlaga mi v enem nanosu ne prekrije vsega, vse opisane pa so zelo prekrivne v dveh slojih.

Ugotovila sem da za to podlago za Salma.si odšteješ 5,15€.


CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION

In še zadnja tekoča podlaga, ki sem jo najbolj pričakovala.  Zelo me je pritegnila steklenička z kapalko, ki izgleda zelo elegantno. Obožujem pakiranja, ki niso vsakdanja. Kupila sem si odtenek 010 Light beige, ki mi je za poletje malo presvetel, za zimo pa bo odličen. Prekrivnost je kljub zelo tekoči teksturi v dveh slojih odlična, tekstura na koži je zelo lahka, kot da nimam nič na obrazu. Kožo zelo lepo zmatira in je super obstojna. Ker je meni zdaj malo presvetla jo zmešam z Esence LE Beach House ˝glow fluid˝, ki podlago malo potemni in ji doda malo sijaja. Obožujem to kombinacijo čez poletje, saj moja koža izgleda zelo sveža in sijoča.

Za 30ml sem odštela 7€, kar se mi zdi odlična cena za kvalitetno podlago.






Pa sem prišla do konca. Vem da je objava malo daljša kot ponavadi in upam da sem ti pomagala pri izbiri pravega tekoče podlage.

Vse napisano je le moje mnenje in lahko da kateri ne odgovarja enako.



2 komentarja:

  1. Rimmla sem si tudi jaz zdaj kupla in mi je všeč <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je super, malo mi je pretemn in ga svetlim. Za poletje mi je odličen ❤

      Izbriši

Zagotavlja Blogger.