AGLIA BARVNI GELI

sreda, avgust 03, 2016
Danes sem pripravila objavo o gelih za nohte znamke Aglia.
Če te zanima katere barve imam in kaj naredim da jih lahko odmočim iz nohtov-beri naprej!


Barvne UV/LED gele znamke Aglia prodaja spletna stran Marcynails. Meni jih je prinesla prijateljica za rojstno dnevno darilo in seveda sva jih takoj preizkusili.

Na spletu imajo res ogromno barv in seveda če bi lahko, bi imela kar vse. Vsebina gela v lončku je 5 ml za ceno od 6-9€. Skoraj vedno imajo veliko barv na znižanju, tako da jih lahko kupiš ceneje. Barve so zelo intenzivne, prekrivne in obstojne. Prodajajo tudi različne okraske in pripomočke.

Jaz imam 6 različnih barv teh gelov. Na sliki z barvnimi modeli je na desni strani barva z navadnim top coatom, na levi pa barva z matt top coatom.

Prvi je FLIRT, ki je zelo živa roza barva z bleščicami. Ta barva je moja najljubša, ker je seveda roza.



Drugi odtenek je metalno rdeče-oranžen, ki se mu reče FLAMENCO. Je zelo ognjene barve, ki se jo lahko nosi v vseh letnih časih.



TULIP VIOLET je zelo lepa spomladansko pastelno vijolična.



ULTRA NEON BLUE je zelo drzna modra barva, ki sem jo največ uporabljala pozimi z vzorcem snežink.



Peta barva je MAGIC UNIVERSE, ki je mešanica skoraj črnega laka z pridihom vijoličnih, modrih in zelenih bleščic. Pod različnim kotom svetlobe se sveti v drugačni barvi.



Zadnja barva je CLAY BROWN, ki je kožna barva z odtenkom rjave. Lansko leto so bile te barve res popularne.



NANAŠANJE IN ODSTRANJEVANJE

Geli se nanašajo s čopičem in sušijo pod UV/LED lučko. Če za soak-off gele velja da jih nanašamo v tanki plasti, pri gelih ne rabimo toliko paziti. Geli se iz nohtov ne odmočijo, ampak jih je potrebno spiliti. Ker meni piljenje vzame preveliko časa, sem našla možnost kako jih odstraniti z acetonom.
Pri nanašanju najprej noht razmastim z Hamony PH bondom, potem nanesem base coat in to pod lučko posušim. Da lahko kasneje vse odmočim, na noht namažem 2 tanki plasti belega ali pa barvnega soak-off gela/ permanentnega laka in seveda vsako plat posušim v lučki. Ko imam dve plasti perm. laka posušeni, naredim še 2 tanka nanosa barvnega gela. Ko imam vse posušeno premažem vse nohte s top coatom in vse posušim. Res pazim, da so vse plasti tanke in da noht ne izgleda predebel.

Pri odstranjevanju spilim zgornje plasti topa in gela (ne rabim paziti, saj nebom prišla do nohta) in nato z acetonom in folijo odmočim ostale plasti barve na nohtu. S to tehniko poskrbim, da nohtne plošče ne poškodujem z piljenjem in da malo hitreje odstranim vso barvo iz nohtov.
Tak je moj postopek lakiranja naravnih nohtov z geli, ki sem si ga zmislila sama. Pri meni deluje odlično in nimam nobenega problema z obstojnostjo.


Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.