MADAM GLAM SOAK-OFF GEL POLISH

sreda, julij 27, 2016
Zdravo lepotička!

Danes želim deliti s teboj mojo najljubšo znamko gel lakov Madam Glam. To znamko imam že od samega začetka in me nikoli ni razočarala. Za permanentno lakiranje uporabljam kar nekaj različnih znamk, a ta je moj favorit.


Ko sem se eno leto nazaj odločila, da začnem z permanentnim lakiranjem nohtov, sem pogledala trgovine v Sloveniji. Cene pri nas so neverjetno visoke, zato sem se odločila, da preizkusim ameriško znamko. Pri prvem nakupu sem dobila 50% popust. Naročila sem si bazo in top, ter tri barve. Poštnina do Slovenije je okoli 9$, pri nakupu nad 80$ pa je poštnina brezplačna.

Kaj pa davek?
Davek se obračuna pri paketih od 22€ do 150€ in večino pregledanih paketov je iz Kitajske. Pri prvem naročilu za 60€ mi na carini niso pregledali paketa in nisem plačala davka, pri drugem paketu za 60€, pa so mi zaračunali okoli 15-20€. Meni se zdijo pregledi, kot igre na srečo: včasih paket spustijo čez, včasih pa ne.

Lansko leto sem si na Madam Glam spletni strani naročila 6 lakov. Odločila sem se za base in top coat, ter 4 barve: Shimmer White, Shimmer Lavender, Bombshell in Glittery Bronze. Bazo in top uporabljam tudi pri barvah drugih znamk. Odlično so obstojni z gel laki znamke Harmony in Depend. Letos mi je baze in topa zmanjkalo, zato sem naredila še eno naročilo zame in za mamo od fanta. Zase sem naročila base, top in no wipe top coat (top, ki s po nanosu ne lepi), za Tino pa sem naročila base, top in rdečo barvo ˝Too busy to care˝.



SHIMMER WHITE

Ta barva je bela z bleščicami, ki se na soncu božansko sveti. Nima tistega ˝edigs˝ izgleda, kot navaden bel lak.


Vir:http://www.madamglam.com/gel-soak-off/shimmer-white-243-15ml.html#
GLITTERY BRONZE

Ta barva je bronasta z zelenim sijajem. Res je unikatna barva, ki pristaja vsakemu tenu kože.



Vir: http://www.madamglam.com/gel-soak-off/glittery-bronze-241-bronze-gel-polish.html#
BOMBSHELL

Temno roza odtenek s prelepim sijajem.



Vir: http://www.madamglam.com/gel-soak-off/bombshell-162.html#

SHIMMER LAVENDER

Zadnji moj odtenek je temno vijoličen z srebrnimi in vijoličnimi mikro bleščicami.



Vir: http://www.madamglam.com/gel-soak-off/shimmer-lavender-238.html#

TOO BUSY TO CARE

To barvo si je izbrala Tina, ki ima čez poletje skoraj vedno rdeče nohte. Ta rdeča ima moder podton in je primerna za poletje in zimo. Meni se zdi zelo klasična rdeča, ki paše vsaki barvi kože.

Vir: http://www.madamglam.com/too-busy-to-care.html#
Pri permanentnih lakih obožujem obstojnost. Jaz barvo na svojih nohtih menjam na 7-10 dni, drugače zdržijo lepo tudi 3 tedne. Nohti so bolj trdi in se ne zlomijo od vsaki malenkosti.

Ob vsakem nanosu je potrebno sušenje v UV ali LED lučki. Jaz imam LED lučko, ki je hitrejša. Vsaka plast ima po sušenju lepljivo konsistenco, na katero lahko prilepim bleščice ali katere koli druge dodatke. Na koncu je potrebno zadnjo plast (top coat) obrisati z razkužilom. Navaden (lepljiv) top coat uporabljam, ko vem da rabim uporabiti bleščice. Top coat, ki pa ne rabi končnega čiščenja z razkužilom, pa uporabim pri lakiranju brez dodatkov.

Odstranjevanje je malo bolj dolgotrajno kot pri navadnih lakih in in bolj preprosto kot pri gelih. Zgornjo plast barve rahlo spilim in z vato namočeno v aceton, ter srebrno folijo zavijem vsak noht posebej. Po 15ih minutah ovoj odstranim in barvo podrgnem z nohta. Nohtno ploščo z nežno pilo pogladim in nohti so pripravljeni na nov nanos lakov.

Na spletni strani imajo ogromno barv permanentnih lakov, navadnih lakov in pripomočkov. Vsi izdelki so ˝cruelty free˝ in brez toksičnih snovi.

Res da imam nimam veliko stvari te znamke, vendar sem z vsemi izdelki zelo zadovoljna.



Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.