COLOURPOP ULTRA MATTE LIPS

torek, julij 12, 2016
Zdravo lepotička!

Na youtube posnetkih sem videla ogromno punc in fantov, ki uporabljajo tekoče šminke znamke Colourpop. Vsi jih zelo hvalijo in barve so odlične. Če lahko priznam sem kar malo obsedena z tekočim šminkami, zato sem se odločila da preizkusim še te. Definitivno mi ni žal za ves trud, ki sem ga vložila za iskanje, saj so ODLIČNE.

Že poznaš to znamko? Če te zanima več o teh šminkah-beri naprej.



Colourpop je ameriška znamka ličil, ki izdeluje senčila za oči, šminke (tekoče in v stiku), lipglose, barvice za oči in ustnice, ličila za osvetljevanje in senčenje obraza, izdelke za obrvi in eyelinerje.

Vsi posamezni izdelki stanejo od 5-10$, kar se mi ne zdi pretirano drago. Na žalost pošiljajo samo po Ameriki, tako da sem jaz poiskala vse šminke na ebayu in sem plačala malo več. Od jutri naprej začnejo izdelke pošiljati po celem svetu in komaj čakam, da naročim naslednji paket.

Kupila sem 7 odtenkov mat tekočih šmink. Obstojnost je res fenomenalna, pigmentacija je že v enem nanosu popolna in barve so odlične. Barva se posuši v mat finiš skoraj takoj po nanosu na ustnice in tako ostane skoraj cel dan. Na delu ustnic kjer je sluznica barva izgine, vendar jo brez problema popraviš.


Šminka je pakirana v beli kartonasti škatli z skoraj nevidnim črtastim potiskom. Napis ultra matte lip je v srebrnem holografskem potisku. Zelo mi je všeč stranski napis ˝Made with love in the U.S.A.˝. steklenička s šminko ima srebrn pokrovček in srebrn pas pod pokrovčkom. Odtenek šminke se vidi skozi prozoren del z Colourpop holografskim napisom. Apilkator je enak kot pri drugih znamkah, šminka ne gre v gubice in se ne razlije, tako da uporaba črtala za ustnice ni potrebna.



VICE
Vice je res zelo svetla nude barva. Zame je presvetla in vem da je ne bom nosila. Če imaš rada svetle ustnice ti jo zelo priporočam.





LUMIERE 2
Zelo lep vijola-nude (mauve) odtenek. Meni je eden najljubših odtenkov, ki jih lahko kombiniram kamorkoli.




SOLOW
Roza odtenek, ki je med kožnim in zelo roza odtenkom. Jaz ga bom nosila celo poletje.




CLUELESS
Bolj umirjena roza barva, ki paše vsem odtenkom kože. Res je univerzalen odtenek.





1ST BASE
Zelo svetel Barbie pink odtenek. Meni se zdi, da ga je malo težko kombinirat, vendar barva mi je zelo všeč.



DONUT
Zelo živo roza odtenek (Bubble gum). Zdi se mi da ga je lažje nositi kot 1st base, saj ni tako svetle barve.



AVENUE
Zelo lepa temno rdeča barva. Jaz sem se zaljubila v to barvo. Za vse, ki imate rade rdeče ustnice je ta barva res top.



 Meni najljubše: Lumiere 2, Clueless in Avenue.


Za več barv si poglej posnetek na Youtubu tukaj. Na Colourpop strani imajo še ostale nove barve, ki jih na posnetku ni.

Opazila sem, da se na Aliexpressu in Ebayu prodajajo ponaredki, ki stanejo mnogo manj kot originali. Če kupuješ izdelke te znamke, jih kupi na originalni strani ali pa  na Ebayu (vendar pazi na ceno in iz kje prihaja prodajalec).

Upam da ti je objava všeč.


2 komentarja:

  1. Uau, sem se zaljubila v Lumiere 2, Clueless in prav tako avenue kot ti, haha <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lumiere je verjetno moja najbolj uporabljena šminka. Res paše povsod in zelo dolgo ostane na ustnicah. 😄

      Izbriši

Zagotavlja Blogger.