THE BODY SHOP JE KONČNO V SLOVENIJI!

Svetovno znana kozmetika The Body Shop je končno dosegljiva tudi v Sloveniji!! Skoraj povsod po svetu so izdelki zelo hvaljeni in končno sem jih nekaj dobila tudi v svoje roke. Božično kolekcijo so nam predstavili že na blogerski konferenci, kjer sem povohala in preizkusila kar nekaj izdelkov.


Nedolgo nazaj je svoja vrata končno odprla težko pričakovana spletna trgovina The Body Shop (TBS). Ko sem kupovala darila za praznike je bil ravno Črni petek in firbec je ušel na spletno stran. Iskala sem nekaj stvari za moje punce in takoj me je premamila božična kolekcija (ki sem jo že videla in povohala na BBMULJ). Našla sem tudi nekaj za moške in nekaj za mami, babi ali ˝taščo˝ (ne vem še za katero).

Obišči spletno stran The Boy Shop (klik!)


BOŽIČNA KOLEKCIJA

Letos so na voljo trije različni praznični vonji: zasnežena sliva, vanilla chai in zasneženi gozdni sadeži.


Vse tri kolekcije imajo ogomno različnih izdelkov in setov, ampak jaz sem se odločila da kupim masla za telo in gele za prhanje.

ZASNEŽENA SLIVA

Vonj je mešanica elegantnih, sadnih in cvetnih arom; sladek vonj petunije in magnolije, ter vonj sočne slive, ti bodo pričarali praznično vzdušje. Na BBMULJ sem dobila maslo za telo s tem vonjem in meni res omamno diši.


VANILLA CHAI

Vanilla Chai je sladka mešanica ekstrakta vanilije in cimeta; je res tisti osnoven praznični vonj, ki ga jaz obožujem in je pri meni nuja.


ZASNEŽENI GOZDNI SADEŽI

Zimski vonj brusnice, maline, belih cvetov in mošusa. Svež saden vonj, ki me spomni na sladoled iz gozdnih sadežev (čisto enako diši).


Kupila sem sem praznični tris masel za telo in gele za prhanje, ki se ujemajo z vonjem masla. Meni najljubši je vonj zasneženih gozdnih sadežev.



Cena seta: 17,90€ (3x50 ml)
Cena gela za prhanje: 2,90€ (60 ml)
Cena masla za telo: 6,90€ (50 ml) ali 17,50€ (200 ml)

SHAVE AWAY SET ZA MOŠKE

Meni je najtežje kupovanje daril za moške, sploh ne vem kaj jim naj podarim. Letos sem našla tale set za britje, ki se mi zdi super ideja (sama se tega verjetno nebi spomnila). V lepi kartonasti škatli se skrivata krema za britje Maca Root in čopič za britje.


Krema ima zelo nežen moški vonj, ki ni preveč vsiljiv, čopič je narejen iz lesa in sintetičnih ščetin.


Cena seta: 18,90€ (krema za britje 10,90€, čopič 9,90€)

DARILNA TORBICA KARITE

Želela sem kupiti ˝nevtralno˝ darilo, saj še ne vem komu ga bom podarila (mami, babi ali tašči). Torbica z maslom za telo (50 ml), kremo za roke (30 ml) in gelom za prhanje (60 ml) se mi je zdelo pravo darilo za vsako žensko. Izdelki imajo zelo nežen vonj po karitejevem maslu in tudi pakiranje je zelo lepo in minimalistično. Na voljo imajo veliko različnih vonjev.


Cena seta: 14,90€ (maslo za telo 6,90€ + krema za roke 5,90€ + gel za prhanje 2,90€)

TEKOČA MAT ŠMINKA (Crete carnation)

Na blogerski konferenci sem sem poleg masla za telo dobila tudi mat šminko v čudovitem kožnatem odtenku Crete carnation. Šminka je zelo kremasta in na ustnicah izgleda mat, ampak se ne posuši (zato je meni še toliko bolj všeč) in ustnic ne izsuši. Ta mesec sem jo redno uporabljala, saj je zelo lahka in udobna na ustnicah. Na voljo je v 13 različnih odtenkih in z veseljem bi imela še kakšnega. 


Kombinacije daril:

TBS torbica + maslo za telo + gel za prhanje + tekoča šminka 
TBS maslo za telo in gel za prhanje + Yankee Candle (Berry trifle) + svečnik
TBS maslo za telo in gel za prhanje + Yankee Candle 
Ali si že obiskala spletno trgovino? 
Ali si zapustila stran s prazno denarnico ali s prazno košarico?



Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.