*NOVO* COLOURPOP COSMETICS

petek, december 30, 2016

Pa je že ponovno leto naokoli. Meni je kar zdrvelo mimo. Verjetno se že pripravljaš na praznovanje novega leta, pa vseeno si uzami čas in preglej tole objavo.
Danes  imaš še čas, da skočiš na Colourpop in zapraviš še malo denarja (in si rečeš ˝še tazadnič letos˝).


Jaz bom še zadnjič naredila manjši nakup za nekaj malenkosti. Vem da si že misliš, kako nimam še dovolj?? Res me je znamka tako prevzela, da ne morem odnehat kupovati.

Več sem napisala o znamki v prejšnjih objavah, tako da bom danes objavila več fotk kot pa besedila.

Prva in druga objava.

POLETNA KOLEKCIJA


Ne glede na letni čas, si za dušo privoščim kakšno šminko ali pa senčilo za oči.



MILE HIGH

Set šestih senčil z različnimi finiši. 







STAYCATION









 FOXY

Set petih mini mat tekočih šmink.  
Na spodnji fotki je primerjava z normalno tekočo šminko.

Čeprav je kolekcija poletna, lahko nosiš take odtenke skozi celo leto.






ZIMSKA KOLEKCIJA

Poleg dveh setov sem kupila tudi 2 osvetljevalca, senčilo za oči in dve šminki.



TO&FROM

Zbirka 6ih matte in matteX šmink. MatteX so bolj obstojne in so letošnja novost. Če si ljubiteljica šmink, si obvezno eno kupi.







ON A WHIM

Mini satenaste tekoče šminke.


















KATHLEEN LIGHTS KOLEKCIJA

O tej kolekciji sem že pisala v prejšnji objavi. Poleg senčil, sem si za preizkus kupila tudi rjav eyeliner Mr. Bing, ki je zdaj vsak dan pri meni na učkih. Mi je še bolj všeč kot pa črn.












KAEPOP KOLEKCIJA (RAZPRODANA)







HELLO KITTY KOLEKCIJA












PEACHY KEEN 







LOVE LINE







ALL NIGHTER







NO KILL LA

V sodelovanju z zavetišči za živali so naredili dve senčili. Ves denar od nakupa gre v društvo za zaščito živali.







Za primerjavo sem naredila še swatche vseh senčil glede na finish.

Pasley je edina senčka z Sheer glitter finišem, ostale pa so satenast.

Vse perlaste senčke.

Meni najlepše so metalne.

Mat Colourpop senčke so ene najboljših.

Na izbir imaš ogromno različnih mat senčil. Jaz jih imam v vseh možnih odtenkih.
Za pomoč pri izbiri ti pokažem vse odtenke šmink. 

Kožnati odtenki
Temnejši odtenki
Staycation kolekcija

To&from kolekcija


Siva barva: gloss
Črna barva: mat
Bela barva: satenaste
 *baracuda je satenasta


Dusty Rose kolekcija

Tight Fit Ultra Glossy Lip
Buble in Notion Ultra Matte Lip
Frick´n´frack Ultra Satin Lip

Kožnati odtenki
(Dopey in Clueless sta si zelo podobna)

Temnejši odtenki
(Perky, Frinc´n´frack in Barracuda so si zelo podobni)

Roza odtenki
(Poppin in Lock Diary sta si zelo podobna)

In si že na koncu objave. Upam, da ti je objava z več slikami všeč in da ti bo v pomoč pri izbiri izdelkov.



Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.