BELL HYPOALLERGENIC IZDELKI, DOGODEK IN ŠE VEČ...

petek, januar 06, 2017

Še nisi slišala za znamko Bell Hypoallergenic? Sploh ne veš kaj zamujaš.!!

Res je da sem jaz znamko začela uporabljati šele novembra, ampak me je čisto osupnila.
Če imaš občutljivo kožo ali pa si bleda kot Sneguljčica, je ta znamka prava zate. Jaz imam oboje in moja največja težava je najti pravi odtenek pudra. Vsi so pretemni in preveč oranžni, če pa je odtenek super, pa ne ustreza moji čudni koži. 

 Preizkusila sem nekaj izdelkov, ki so me 100% prepričali in nekaj, ki ne tako zelo.

Res je, da sem bila povabljena na dogodek, kjer sem dobila izdelke za preizkus in vem, da si misliš jooj še ena objava kjer bodo vsi izdelki odlični. Moje mnenje nebo čisto nič drugačno, ker sem
izdelke dobila. Če mi nekaj  odgovarja  bom sigurno pohvalila, če pa mi ne ti pa zagotovo povem.

Za znamko sem slišala od dveh izjemnih blogerk Katje in Nataše (blog: Viva la vida in Anakrejevska). Na Black Friday sem se odločila, da skočim na spletno stran BodiŽenska.si in si nekaj naročim. Ker je bil petek dan popustov, sem ves nakup dobila za 50% ceneje in še darilo (gobico za nanos pudra). Le kako bi se lahko uprla takemu nakupu. 

Ker sem bledolična me je malo skrbelo (priznam) kakšnega odtenka bo prišel tekoči puder in puder v kamnu. Najsvetlejši odtenek je odličen za mojo polt in ravno prav prekriven za moje nepravilnosti. Tudi osvetljevalec je božanski in vsi izdelki so za kvaliteto zelo ugodni.


Kmalu po mojem nakupu sem dobila povabila na dogodek, kjer sem lahko s seboj pripeljala tudi prijateljico. Znamko nam je prestavila Tjaša Kokalj v hotelu s prečudovitim razgledom-Urbani Resort Vander. Vsaka punca (blogerka in prijateljica) si je lahko izbrala 3 izdelke. Že samo vabilo je bilo dovolj, kaj šele toliko darilc. Prijateljica Lea, ki je tudi tako svetlopolta kot jaz, si je vzela tekočo podlago, puder v prahu in tekočo šminko. Meni pa so se učki zasvetili pri pogledu na puder v stiku, korektor in primer. Nekaj dni po dogodku je Lea v Nami nakupila še 3 primerje in zame puder v prahu. Vse sem preizkusila, da lahko s teboj delim moje izkušnje.


Z blogerko Natašo

Z Leo

Darilca

 Res sem presrečna, da sem bila povabljena na dogodek in da sem lahko razveselila tudi prijateljico.

Začela bom z izdelkom, ki me je najbolj navdušil in ga nosim vsak dan. 

Tekoča podlaga je spremenila moj vsakdanjo rutino, saj mi ni potrebno mešati različnih pudrov, da dobim pravi odtenek. Je srednje prekrivna in lahka podlaga, ki ne izgleda umetno in kot da imaš na obrazu torto. Moje nepravilnosti na koži odlično prekrije, za podočnjake pa vedno uporabljam korektor. Priporočila sem ga prijateljici Lei in tudi njo je obnorel. Ker ima zelo lahko teksturo ne poudari por in gubic, ter daje občutek, da koža lahko diha. Moja koža je čez zimo zelo suha in mat pudri niso moji zimski prijatelji (poleti so super), je pa tale puder trenutno moj favorit.


Moje najljubše podlage: objava (klik) 
Cena: 11,49€

Trije izdelki, ki so super in nimam nobene pripombe so puder v prahu, kamnu in osvetljevalec. Vsi trije se odlično obnesejo na moji koži, niso pa dramatično spremenili mojega makeupa, kot ga je podlaga. 

Osvetljevalec je zelo pigmentiran in lepo se čudovito sveti, Super izgleda tudi čez colourpop osvetljevalec, saj sijaj še bolj pride do izraza. 


Cena: 5,89€

Oba pudra sta super in noben ne poudari moje suhe kože. Sigurno oba priporočam in oba uporabljam vsak dan.


Cena pudra v kamnu: 5,89€
Cena pudra v prahu: 7,89€

No, da nebom samo hvalila izdelkov ti povem, da me puder v stiku in korektor nista čisto nič navdušila. Najbolj sem se veselila pudra v stiku, saj ga še nikoli nisem preizkusila. Žal sploh ne izgleda dobro na moji koži. Težko se ga zabriše in razmaže. Preizkusila sem nanos z gobico in čopičem pa mi nekako ne odgovarja. Mogoče lepše izgleda če imaš mešan ali masten tip kože, saj je meni poudaril vse suhe predele na obrazu. 


Cena: 7,89€

Korektor je meni žal pretemen in preveč rumen. Izgleda kot da imam dva rumena kolobarja pod očmi in tudi prekrivnost ni vrhunska. Če imaš temnejšo polt, bi ti mogoče ustrezal, mene je sigurno odbila pretemna barva.


Cena: 4,89€

Preizkusila sem tudi tri baze za puder oz. primerje. Sama sem izbrala mat in gladilni (Mat&smooth) primer, ki ga uporabljam vsak dan in podlaga odlično izgleda in dolgo zdrži. Lea si je kupila dva in oba mi je posodila za preizkus. Ker imam sama malo rdečice na ličkih sem komaj čakala da preizkusim Anti-redness primer, ki super prikrije znake rdečice. Vsi trije so lahke teksture in ne zamašijo por, zgladijo kožo in zmanjšajo pore (še posebej Pore correcting primer). Definitivno ti priporočam, da preizkusiš vsaj enega.



Cena: 8,89€

In še zadnji izdelek je tekoča šminka, ki si jo je izbrala Lea. Jaz sem si jo sposodila za en dan, da sem preizkusila kako zdrži v službi. Po osmih urah ni izgledala tako popolno kot na začetku, je pa ostala na ustnicah in to v veliki večini. Malo se je izbrisala samo na notranji strani, tam kjer so vlažne in se dotikajo. Ustnice niso bile izsušene kot pri večini tekočih šmink. Če iščeš obstojno in cenovno ugodno tekočo mat šminko, preizkusi to.


Cena: 5,19€

Te zanima kje najdeš Bell Hypoallergenic izdelke?
V Tuš drogerijah, Maxi-ju in v Nami (in bodiženska.si).

Jaz vsakodnevno uporabljam 4 izdelke: tekočo podlago, mat&smooth bazo, osvetljevalec in puder v kamnu. Z vsemi sem zelo zadovoljna.


In še en velik plus te znamke: noben izdelek ni testiran na živalih!


Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.