COLOURPOP: Novosti

nedelja, junij 17, 2018

Po dolgem času sem si spet privoščila nekaj sladkorčkov in spletne strani Colourpop. Že več kot 2 leti sem velika fanica šmink, senčil, rdečil in osvetljevalcev (več objav najdeš spodaj). Prvič sem si naročila korektorja in paletko za oči, tekoče metalno senčilo in šminko z creme finišem.


Izdelki so za svojo ceno odlični, se smem pa pozabiti omeniti carinjenja, ki naredi izdelke dražje in celotno izkušnjo pri nakupovanju bolj zakomplicirano. Meni ni problem plačati dodatnih € za carinjenje, saj vem, da tako kvalitetnih stvari za tako ceno pri nas ne bi dobila.

Več Colourpop objav:
➡*NOVO* Colourpop kozmetika 
Colourpop kozmetika
Najbolj sem navdušena nad paletko Give it to me straight, ki vsebuje mešanico toplih rjavih, oranžnih in vijola odtenkov. Barvna kombinacija pakiranja je nežno roza in vijolična z rose metalnim napisom. Vsebuje 6 matte in 6 svetlečih odtenkov. Najbolj uporabljena senčila so: Up Front, Straight Up, Frank, Downright in Actually. Definitivno si bom kupila še kakšno, saj je za ceno 16$ odlična.





Youtuberka Laura Lee je v sodelovanju z Colourpopom naredila 4 SSS (Super Shock Shadow) in ves denar je namenjen zavetišču za živali No Kill LA. Četvorček vsebuje 2 Ultra mettalic odtenka (Ritz in Hiney), matte odtenek (Shiny) in satenasto senčilo (Glitz). Colourpop ima odlično formulo metalnih senčil, matte in pa satenasta me pa ne prepričajo preveč. Obožujem večbarvne bleščice v zelo kremasti teksturi, ki na veki ne zaide v gubice in se ne lušči. Čeprav od 4 senčil uporabljam samo 2, mi 20$ ni bilo preveč, saj gre za dober namen.





Velika večina izdelkov je res vrhunskih, so pa nekateri, ki so me razočarali. To je sigurno Supernova Shadow, tekoča metalna senčka z norim pigmentom. Sliši se odlično, ampak žal ni tako. Nanos je zelo ´šekast´ in pigment kar malo preskakuje (nekje ga je več in nekje ga skoraj ni). Na veki izgleda zelo bleščeče in čudovito, ampak se čez dan začne luščiti in bleščice padajo po obrazu. Na koncu dneva sem imela bleščice že res povsod. Jaz sem si kupila zlato-bronz odtenek z zlatimi, roza in srebrnimi bleščicami Walk of fame, ki ga definitivno ne priporočam. Če si želiš kremno metalno senčilo, je kolekcija Metal Shock od drogerijske znamke Essence 100x boljša.




Letos spomladi je Colourpop lansiral korektorje No Filter Concealer in ogromno ljudi jih je zelo pohvalilo. Odločila sem se za nakup dveh najsvetlejših odtenkov 5 in 10 v upanju da bosta dovolj svetla. Ravno med tem časom ko sem naredila naročilo in ko je bil paket pripravljen, so izdali še veliko drugih odtenkov  in so jim spremenili številke. Kar na enkrat 5 in 10 nista bila več najsvetlejša ampak so jih spremenili v 10 in 12 (dodali so še 0,2,4,6,8) in seveda sta mi naročena korektorja pretemna. Opazila sem tudi, da ob stiku s kožo in zrakom spremenijo barvo v malo temnejšo, to imej v mislih pri naročanju. Formula korektorja je odlična, je super prekriven, ne izgleda ˝cakey˝ in ima super aplikator. Kmalu si bom naročila svetlejši odtenek, saj mi je zelo všeč. Cena je 6$.



Zgoraj je svetlejši in toplejši odtenek 10 (prejšnja št. 5).
Spodaj je temnejši in bolj mareličen odtenek 12 (prejšnja št. 10).

Oksidacija obeh odtenkov.


Še zadnji izdelek je Lippie Stix z Creme finišem v temno roza odtenku Little Things. Sem velika ljubiteljica Matte in Matte X formule, Creme me pa ni prepričala. Zakaj? Ker se zelo hitro začne nabirat od robu ustnic in ker se zažre v vsako gubico. Všeč mi je nežen sijaj in barva, ampak poudari vse male nepravilnosti na ustnicah. Se bom kar držala matte odtenkov, ki so res odlični. Cena je 5$.





Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.