PODALJŠEVANJE TREPALNIC

Zdravo lepotička!

Ogromno vprašanj dobim o podaljševanju trepalnic in sem se odločila, da na to temo naredim objavo. Jaz si podaljšujem trepalnice pri sošolki Neji Dolinšek, ki ima salon v Sevnici. Vem, da je to kar nekaj kilometrov stran od Ljubljane in Novega mesta, ampak je ne zamenjam za nobeno drugo.

Kaj sploh je podaljševanje trepalnic?

Podaljševanje trepalnic je zdaj postal modni hit v lepotni industriji. To je postopek, pri katerem kozmetičarka na eno naravno trepalnico nalepi eno umetno. Lepilo je posebno in ne poškoduje trepalnic (seveda, če je vse izvedeno pravilno). Obstaja tudi volumensko podaljševanje trepalnic-kar pomeni, da na eno naravno trepalnico prideta 2 ali 3 umetne.

Samo podaljševanje trepalnic nič ne boli. Kakšen del postopka je lahko malo neprijeten, vendar poteka vse brez problemov. Neja za trepalnice in lepilo uporablja znamko Lash perfect, obstajajo različne dolžine, debeline in linije trepalnic. Dolžine se gibajo od 8mm-14mm, debelina je od 0.5 do 0.25, lok trepalnic pa lahko A,B,C,D. A je najmanj zavihana, D pa najbolj zavihana. Trepalnice ostanejo lepe do 3 tedne, potem pa začnejo počasi odpadati, saj se naravne začnejo obnavljati. Jaz svoje dopolnjujem na 4-5 tednov. Če jih želiš odstraniti, jih ne trgaj stran, saj se lepo odstranijo z oljem namočeno blazinico.  


PRED TRETMAJEM:
  • priporočljivo je, da na tretma prideš nenaličena,
  • ličil ne odstranjuj z oljnim odstranjevalcem za make up,
  • uporabnice kontaktnih leč, pred tretmajem odstranite leče iz oči.


PO TRETMAJU:
  •  v prvih dveh urah ni priporočljivo da trepalnice pridejo v stik z vodo,
  •  v prvih 24-urah se izogibaj pari in visoki temperaturi,
  •  ličil ne odstranjuj z oljnim odstranjevalcem za make up,
  • čeprav maskare ne potrebuješ več, jo lahko še vedno uporabljate samo na konicah trepalnic in ne na korenu,
  •  izogibaj se dotikov okoli oči in ne vleči trepalnic, ker ti lahko trepalnica tudi odpade.

 Jaz sem začela z tankimi in dolgimi 11-13 mm in zaradi očal mi je Neja dala v sredino krajše, da nisem praskala po očalih. Kmalu so mi bile tanke premalo in se jih zamenjala za debelejše in v sredini daljše. Včeraj pa sem se odločila za najdaljše, saj imam rada dramatične trepalnice. Z Nejo sva se zmenili za dolžino 12-14 mm in so res neverjetne. Takšne trepalnice sem si vedno želela. Navadila sem se, da očala nosim malo nižje in me trepalnice čisto nič ne motijo.
Prvič mi jih je Neja naredila za rojstni dan, torej novembra in od takrat do danes, hodim vsak mesec k njej na dopolnitve.


Enkrat sem bila na podaljševanju v Ljubljani, kjer mi je kozmetičarka zelo grdo naredila trepalnice. Imela sem po več umetnih na eni naravni (pa čeprav sem šla na navadno podaljševanje), lepilo je vse skupaj zlepilo, moje trepalnic so zaradi teže umetnih začele odpadati in zato sem bila po treh tednih brez umetnih in svoje sem imela čisto uničene. Zelo je pomembno h kateri kozmetičarki hodiš, saj ti z napačnim delom, lahko trajno uniči trepalnice. Jaz se od takrat naprej vedno peljem v Sevnico.

Cena pri Neji za tanke trepalnice je za prvi obisk 35€, za dopolnitve pa 20€. Če si želiš debelejše tako kot jaz, je prvi obisk 45€, dopolnitve pa 25€. V salonu ima različne storitve: depilacije, pedikure, navadno lakiranje, permanentno lakiranje Shelack, podaljševanje nohtov, nege obraza, urejanje obrvi, masaže. Zraven pa ima tudi njena mami frizerski salon, tako da vse lahko odpravite na enem mestu. Salon se nahaja v Sevnici, Ribniki 14.


Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.