MELVITA: Necar de Roses vlažilna dnevna krema


Moja koža je čez leto normalna, pozimi pa zelo suha in občutljiva. Lansko poletje in vse do zime, sem imela ogromno težav pri izbiri kreme, saj sem po vseh postala rdeča in koža me je pekla. Krema, ki sem jo uporabljala 2 leti, mi je začela dražiti oči in po nanosu me je pekel obraz. Pri Melviti so mi ponudili, da preskusim njihovo vlažilno kremo in moja koža se je takoj popravila. Nobenih čudnih pikic nisem imela več, tudi rdečica je izginila in koža se je normalizirala.


Krema je obogatena s cvetno vodico vrtnice in vrtničnim poparkom, ki naj bi vseboval visoko koncentracijo vlažilnih sladkorjev, pomaga intenzivno vlažiti kožo. Meni se je zdela krema zelo lahkotna in vlažilna. Po navadi take kreme uporabljam poleti, ko je vroče in potrebujem nekaj bolj lahkotnega.


Embalaža na pumpico mi je bila zelo všeč in se mi je zdela zelo higienična. Edina slaba stvar takega pakiranja je, da ne moreš do konca porabiti izdelka in ga vedno nekaj ostane na dnu. Jaz sem tubo na vrhu prerezala in porabila še preostanek kreme.


Vonja po vrtnici osebno ne maram preveč, ampak krema je res nežno in prijetno dišala po vrtnici.
Krema je super in jo priporočam za normalen in suh tip kože. V vročih dneh se bo super obnesla, za čez zimo pa bi potrebovala malo bolj hranilno kremo.
Cena: 32€


Redno sem uporabljala tudi cvetno vodico damaščanske vrtnice, ki je mojo kožo še dodatno navlažila. Ima zelo prijeten vonj in všeč mi je nežna pršilka (sovražim take, ki ti skoraj pljunejo v obraz).
Cena: 7,50€ za 50 ml ali 15,30 za 200 ml


Pisala pa sem tudi o Melvitinem suhem olju za telo, obraz in lase, ter o čudoviti kremi za roke iz L Or Bio linije. Objavo najdeš tukaj! (klik)




Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.