DELLA SPINA: Kaj je boljše kot nova očala? Poceni nova očala!

četrtek, april 11, 2019
Očala nosim že od majhnega in po 20-ih letih sem se naveličala nositi vsak dan ista. Če lahko dodatke in čevlje kombiniram z oblačili, zakaj ne bi še očal.


Na Instagramu sem zasledila podjetje Della Spina, ki ima spletno trgovino s korekcijskimi očali, njihova ideja poslovanja je super in nekaj novega. Te zanima kako deluje?

1.  Na spletu si izbereš 3 najljubše okvirje.

2.   Narediš selfie s kartico pod nosom, da računalniško izmerijo zenično razdaljo in vpišeš dioptrijo.

3.   Na dom ti pošljejo vse 3 okvirje z dioptrijskimi lečami, poštnina je brezplačna.

4.  Po enem tednu testiranja jim sporočiš katera so ti najbolj všeč in takrat tudi plačaš, ostale okvirje jim brezplačno vrneš nazaj.

Kompletna očala za nižje dioptrije (do +/-4,5) stanejo 99€, za večje pa 149€. Če se odločiš in obdržiš dvoja, so druga 20€ cenejša, tretja pa 30€.

V drugih optikah, kjer očala dobiš na koncesijo, še vedno doplačaš neko vsoto, ki je ponavadi večja od 100€. Jaz sem nosila ista očala 6 let in na začetku smo sigurno doplačali okoli 130€ ali celo več, s tem da je nekaj krila ˝država˝.


Najdeš jih na IG @dellaspina_si in na spletni strani Della Spina (klik!).


V osnovni šoli sem bila tarča posmeha, ker sem nosila očala, saj imam dedno okvaro vida na levem očesu. Moja dioptrija na levem očesu je +3,5 in na desnem 0,5 (+ cilinder). Včasih so bila očala starinska in težka, sedaj pa so vseh možnih oblik in barv. Vedno sem si želela imeti več različnih okvirjev, da jih lahko menjam vsak dan, saj se stvari hitro naveličam. Vem, da je luksuz imeti več okvirjev, ampak pri Della Spini dobiš 3 okvirje za 250€, kar je zelo poceni.


Sem vizualni tip človeka in težko izbiram očala preko spleta (sem zelo zahtevna stranka), zato sem se oglasila v razstavnih prostorih, kjer mi je pomagal in svetoval Marin (ustanovitelj podjetja). Za pomoč pri izbiri sem imela s seboj fanta in atija, da smo se skupaj odločili za 3 okvirje. Po enem tednu so bila očala pri meni in imela sem 7 dni, da jih nosim. Obdržala sem vse okvirje, saj se nisem mogla odločit, katere naj obdržim.

1.       MODEL ANTWERP


Okvir v rjavih odtenkih iz celuloznega acetata.






2.       MODEL CAPRI


Okvir v črni barvi z železnimi ročaji.






3.       MODEL MARACAIBO (NOVA BARVA)


Okvir v rjavi barvi barvi (še ni na voljo).





Zelo mi je všeč tudi pakiranje, v katerem pridejo očala na dom. Dizajn je res nekaj posebnega in ker sem obdržala vse okvirje, imam doma tudi škatlo. Črn etui za očala in krpica, sta vedno v kompletu z okvirji. Etui se lahko tudi zloži in je vedno v moji torbici.




Poleg klasičnih korekcijskih očal imajo na voljo tudi sončna korekcijska očala, ki pa še niso na voljo na spletu, ampak jih izbereš lahko samo v poslovalnici.

Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.